tirsdag, februar 09, 2010

Alternativ inspiration...

Arbejde er den værste tidsrøver i verden. hmmm jeg synes ikke jeg bestiller andet for tiden. Har mange vagter og nogle rigtig lange dage den næste tid. Jeg savner virkelig at sidde og pusle i mit scraprum.
Heldigvis skal jeg jo afsted på lørdag, der får jeg vel en dosis scrap så jeg kan klare mig lidt.

Cecilie lavede tidligere en artikel til Scrapsisters om alternativ inspiration. Det der med at finde inspiration i andre ting og billeder end man plejer.
Jeg lavede et LO til artiklen - og havde dette billede som inspiration.
Jeg ved at dø flere gange, men faktisk var det sjovt da jeg først kom igang.

Her var mit resultet...

Jeg så der var en lift i baggrunden af billedet, og jeg vidste, at jeg havde nogle billeder af Jacob og mig i sådan en lift og besluttede mig derfor for at bruge netop disse billeder til dette layout. Derudover har jeg taget udgangspunkt i farverne, brun, blå og grøn. Jeg har skelet en del til opbygningen, med brun langs kanten samt blå og grøn i midten; nogle elementer har jeg liftet ret tæt som for eksempel den guldfarvede titel og bladene foroven.

Hav en god dag.

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

Kender det SÅ godt - det har det med at tage ens tid ikke?? Hvor er det en god ide og en lækker side. Godt du både overlevede og fik sådan et fint resultat ud af det. God arbejdslyst!

Karina sagde ...

Svær udfordring, men rigtig godt resultat.
Jeg mangler OGSÅ tid til at scrappe.

mette wad sagde ...

WOW hvor er det bare blevet rigtig godt og hvor må det have været svært, især med alle de blandede farve, men ihvertfald er det et skønt LO

madamtridse sagde ...

Jeg så godt udfordringen, men synes den var svær. Men jeg synes at dit LO er helt fantastisk.Kanon lækre detaljer og farver.:)
Jeg savner også lidt mere tid til scrap. Men dagene går bare alt for hurtig lige pt. Men glæder mig til lørdag, så skal der scrappes.
Vi ses lørdag.:)
Forsat rigtig god uge.

Helle Sahl sagde ...

Godt du klarede den ;o) Kanon flot resultat. Og bare det du kunne finde så aktuelle billeder der til.

Cecilie sagde ...

Jeg er helt vild med det layout, du fik ud af min udfordring. Layoutet er bare SÅ cool. Jeg håber, at der bliver tid til scrap snart; det er svært at undvære.

Eva Dohn sagde ...

Jeg ville godt nok også blive lidt bleg, hvis jeg fik det billede, men du har løst opgaven rigtig godt :o)

Charlie sagde ...

Mig igen - jeg var NØDT til at give dig en award - fordi du har fortjent det.

Benita sagde ...

Det er virkelig også et flot layout du fik lavet. Lidt sjovt, for jeg fik samme billede og endte med et MEGET anderledes layout ud af.