fredag, februar 05, 2010

Det kan godt betale sig at have fødselsdag....

Den stakkels post har været på overarbejde. Se lige en fantastisk bunke kort og breve jeg har fået i forbindelse med min fødselsdag!
Det har været helt fantastisk og jeg er virkelig glad for hvert enkelt af dem. Det betyder rigtig meget for mig! Så tusind tusind tak!

Jeg har også fundet en vinder af min blogcandy, som kørte på denne blog og på min Magnolia blog indtil i fredags.



Maria fik lov at lege lykkens gudinde....


Og vinderen er....
...
...


Tusind tak til jer alle som har deltaget i min lille blogcandy.
Hav en rigtig god dag.

2 kommentarer:

Kristin sagde ...

Så mange fine kort du fikk til bursdagen din! :D
Håper jeg er like heldig til min. :D

Heidi sagde ...

Ejj hvor lækkert - er der noget bedre end en hilsen på sin dag ;O)

Fortsat rigtig god weekend