mandag, februar 22, 2010

En kæde af glæde...

Den super fantastiske og dejlige Mona har sat gang i dette års "En kæde af glæde" som i alt sin enkelt hed går ud på at skabe en kæde af glæde ud over det ganske land. Man skal sende et brev eller kort til en man synes fortjerner kærlighed og glæde. Brevet skal komme som en overraskelse og ikke i nogen speciel anledning. Derfor forventer afsenderen ikke noget igen, men kun at modtageren sender et brev og glæden videre til en anden. På den måde bliver kæden lang og glæden spredt.

Søde Mona har valgt mig som ambassadør for "En kæde af glæde", hvilket jeg er rigtig glad for. Min første opgave var at sende glæde videre og det er hermed gjort. Postmand Per er på vej med glæde:O)

Du kan selv være med til at sprede glæde se hvordan på Monas blog.

10 kommentarer:

mette wad sagde ...

Super skønne kort i rigtig dejlige farver

Charlie sagde ...

SKØN ide og fine kort.

Henriette sagde ...

Hvor er de bare søde de kort. Jeg har også lige fået pakket kuverter til 3 personer i min kæde.

Knus

Helle Sahl sagde ...

Sikke søde kort og ide. De ser dejlige ud.

Jette / ma11edina sagde ...

Fantastisk smukke kort! Og tusind tak for det jeg modtog, for din hilsen og søde ord :). Det virker lige som det skal, spreder glæde i hele mit indre. Jeg vil glædes over at sende budskabet videre :D

Mona sagde ...

Uhhh hvor er det nogle skønne kort og sikke en fest at det allerede har skabt glæde!

God fornøjelse med at være ambassadør - jeg ved jeg har valgt rigtigt. Jeg kan ikke vente med at se hvad du ellers finder på ;-)

Masser af kærlighed til dig, kære ven!
knus
din Mona

Marolle sagde ...

det er bare sådan en sød tanke :)

Netti sagde ...

Sikke nogle søde kort du har lavet og ja sikke en god idé med en kæde af glæde :)

Marianne Brødbæk Møller sagde ...

De er rigtig søde Sarah, og jeg er blevet inspireret til at lave nogle nye kort som kan bringe andre glæde :-)
Tak for det.
Knus

Heidi sagde ...

STOR glæde det skabte det - tusind tak søde dig ;O)