lørdag, februar 06, 2010

Halløjsa...

I dag har jeg ordnet og ryddet op i mit scrapværelse. Jeg har længe gerne ville have en kommode til mine punches osv. Den havde Jacob købt med hjem til mig i går (længe leve IKEA). Nu har jeg samlet den og fået den på plads. Samtidig har jeg fået ryddet ud i noget af alt det ragelse jeg havde fået samlet mig. (altså alt det der ikke er Scrap!).
Dejligt!

Jeg har også et kort at vise. Et blåt og rødt et af slagsen, men Tilda med meget røde kinder. Jeg har lidt problemer med min vandpensel (eller pensler) for tiden og jeg får lavet noget være rod ind i mellem... Nå men hun er nu blevet meget sød alligevel.
Papiret er fra Magnolia.

Jeg skal til Scrap'n'dream i næste weekend - glæder mig til en dag fyldt med snak, shopping, hygge og scrap.
Ses vi? - kom gerne og hils på hvis jeg ikke ser dig! :o)

13 kommentarer:

Kristin sagde ...

Så fint det ble! Likte godt fargene på kortet. :)

Jeg har gitt opp vannpenselen min... Det kom ikke vann når det skulle komme, og det kom masse når det ikke skulle. Nå er det vanlig pensel og et lite vannglass som gjelder. Mye mer styr, men jeg slipper å irritere meg over vannpenselen. :P

Charlie sagde ...

Oprydning er OK når ordet Scrap også indgår i sætningen, ikke??
=0) Hun er da såå sød og så længe hun er ude i den friske luft er det OK med de røde kinder. Har siddet og nyt dine fine kort i det nye Magnolia og de andre ting du har lavet. God weekend - jeg skal desværre ikke med næste weekend - ØV - men rigtig god fornøjelse.

Dot Scrap sagde ...

Skønt med oprydning og dejlig luksus med et scrap-værelse.
Jeg synes Tilda er super sød med de røde kinder. Hun ser dejlig frisk ud, og så altid synes jeg din farvelægning er i verdensklasse. Jeg skal også til Scrap-n-dream, så jeg håber at vi ses.

Helle Sahl sagde ...

Hvor dejligt at du har fået ny kommode til punchene. Skønt med mere system. Jeg trænger alvorligt til en oprydning i mit scrap.

Hvor ser hun sød ud Tilda med de røde kinder. Som altid super flot farvelagt, med fine skygger og highlighting.

Jeg kommer også til Scrap´n´dream på lørdag. Vi ses

Heidi sagde ...

Ville da rigtig gerne se dit nye system ;o) En oprydning er altid skønt og sjovt nok syntes jeg man finder ting man faktisk ikke troede man havde ;O) Jeg skal også a sted næste weekend og glæder mig maX. så vi ses helt sikkert

Anonym sagde ...

Oprydning er et seriøst projekt . må vi se billeder af kommoden + punches?? Hun er da supersød Tilda og lækkert papir. Vi ses ikke til Scrap n`dream, men til convention?? God scrap tur i weekenden. Glæder mig til at se billeder derfra. KH 10na

Trine sagde ...

Hej Sarah

Jeg har efterladt en award på min blog til dig. Jeg synes du er utrolig inspirerende og laver nogle flotte ting, derfor modtager du den fra mig.

Mange hilsner Trine

Brit sagde ...

Hun er da fin, den lille Tilda. Passer lige til vintervejret.

Vil altså gerne i lære til at lave så nogle fine kort som du hele tiden får lavet.

Vi ses helt klart på lørdag.
Knus

Margit sagde ...

Forsinket til lykke med fødselsdagen. Synes det er en rigtig fin Tilda... og man FÅR da sådanne røde kinder når man er ude i sneen. =0)
Måske kommer jeg forbi og snolder på lørdag... så ses vi... =0)
God søndag aften

Benita sagde ...

Rigtig fint kort! Glæder mig til at se billeder af dit fine oprydede scrapværelse. KOmmer de?

Mio sagde ...

Hun ligner jo, os når vi har været ude i kulden : )
Hun er bare rigtig sød.
Dejlig med en kommode, Ikea længe leve.

mette wad sagde ...

Hvor er det bare et sødt kort og den røde og blå blandet sammen er da bare godt, så sød hun er :-)

Ragna sagde ...

Sikke et fint kort. Jeg kan godt lide den måde, du har brugt knapper på.
Og hvor er det et skønt bånd.
Altid dejligt, at få lidt rod væk :-)