søndag, februar 14, 2010

Scrap'n'dream...

I går var jeg til scrap'n'dream. Super hyggeligt med godt selskab, snak og lidt shopping.
Jeg fik lavet to LO's. Dette er det ene som jeg lavede til en udfordring. Man måtte kun bruge hvid, rød, pink og lyserød. På forunderligstevis lykkedes det mig at blive diskvalificeret fordi der var klare blingsten i blomsterne (hvilket blev tolket som sølv af dommerne!?). De fleste blev nu disket for et eller andet, f.eks noget grønt på støvdragerne i en blomst;O)
Hvor om alting er så blev jeg godt tilfreds med resultatet.


Hvidt bazzil, glimmermist, papir fra Pink Paislee og AC, Blomster og glaspynt fra Prima, Bling fra Kaiser Krafts, Thickers, små bogstaver fra My little shoebox, Foo-la-la knapper, Milk cap fra OA, punches sommerfulg fra Martha Stewart.
Hav en god dag.

15 kommentarer:

Henriette sagde ...

Det er et rigtig smukt LO - ærgerligt at det blev disket af nogle lidt for skrappe dommere....

Karina sagde ...

Lækkert søsterlayout. Og endnu flottere IRL.
De sten er da klare!
God søndag til dig.

Brit sagde ...

Selvom du blev disket - er det stadig et super lækkert LO du har fået lavet.

Ragna sagde ...

Hvor er dit LO blevet smukt. Hmm troede kun det var, når det var online, at man kom til at gøre den slags fejl, fordi man ikke rigtigt kan se materialerne. Men flot er det i hvert fald blevet, og så er det jo egenligt ligegyldigt med konkurrencen.

Majer sagde ...

Hold da op nogle strenge dommere ;-) Nå men jeg synes at det er flot... selvom der er lidt meget ubrugt plads for oven ;-) Hyggeligt at sludre lidt med dig i går :-)

Anonym sagde ...

Superflot LO, ærgerligt at dommerne havde så kritiske briller på. Dejligt at høre du havde en hyggelig dag. KH 10na

Mio sagde ...

Godt nok, nogle temmelig hårde dommer. Om de er sølv eller ej, det er super flot : )

mette wad sagde ...

Hvor er det altså bare flot... virkeligT!!! Kan rigtig godt lide at du har brugt rød og lyserød sammen, opstilling er super og så er billedet jo sk... godt :-)

Benita sagde ...

Hold da op hvor er det flot!!!

Charlie sagde ...

Superfint LO af to dejlige unge damer! Tænkte på Tåstrup i går - vi hyggede fastelavn med barnebarnet. HELDIGVIS ville han gerne lave et Valentinskort til sin mor - så det fik han lov til mens jeg så også dimsede lidt med mine ting. =0)

Marianne Brødbæk Møller sagde ...

Hej Sarah, tak for i går, det var super hyggeligt, og jeg synes stadig at dit layout er pænt, og det får stadig min stemme ;-)

Hellemor sagde ...

WAu, et fantastisk flot layout. Rigtig tøset i farverne. Det ser flot ud med glimmermist på det hvide papir. - Pigerne se nu også rigtig søde ud;0)

Helle Sahl sagde ...

Tak for sidst, det var SÅ hyggeligt at hilse på dig igen.

Fantastisk layout du havde lavet. Det ser super flot ud med de dushe farver og lyset der er i det lige så fantastiske billede. Godt jeg nåede at se det IRL også. Jeg er helt vild med det.

Eva Dohn sagde ...

Super lækkert layout - og så har du endda brugt lyserød!
Hmm, godt nok nogle strenge dommere.

Cecilie sagde ...

Det var et fantastisk layout, Sarah. Jeg synes måske nok, at dommerne har været meget hårde, men heldigvis har du fået et lækkert layout ud af udfordringen.