søndag, marts 14, 2010

Convention...

Det har været en fantastisk weekend. Tusind tak for godt selskab til Maria, Henriette og 2x Heidi, det har været en fornøjelse. (og selvfølgelig også Rikke som var vores nabo både til før scrap og på Convention).
Dejligt at der var så mange der kom og hilste på, det var rigtig hyggeligt. Jer jeg ikke nåede denne gang må jeg have til gode til næste Convention.

Jeg fik shoppet lidt:O) En masse American Crafts papir, Distress ink refills (nogle af de farver jeg kun har som pads), stempler fra Hero Arts (efter at have undgået butikken hele dagen, skubbede H+H mig direkte ud i et nyt misbrug:O)) + mm.

Jeg fik også lavet en lille smule. Vi var 5 der havde en lille udfordring om at købe for 50 kr til en af de andre også skulle man lave et LO. Henriette købte til mig. Det blev der dette LO ud af.

Jeg fik også lavet et kort til Heidi (Convention-mor), vi havde samlet ind om fredagen og købt en gave til Heidi som tak for de første 10 Convention og hele hendes engagement i Scrapbooking.
Gaven var fra ALLE scrapperne, men skulle selvfølgelig også ledsages af et kort.
Billedet er dårligt for det er taget i hal-belysning.

6 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Ja, det var en skøn dag i Middelfart, og dejligt at sige hejsa til dig igen ;)
Det er et totalt råfedt LO du har lavet til jeres lille udfordring, hvor er jeg vild med det!!
Uhh...pas på med det der Hero Arts og Pias shop...det fører en masse med sig *G*
Rigtig god søndag til dig.

Henriette sagde ...

Jeg er bare så vild med dit layout og de små "åkander" ;o)

Det var smadderhyggeligt og jeg har lovet at påtage mig noget af skylden for en eventuel ny afhængighed af Hero Arts!

Tak for asti-hyggen, det gør vi om næste gang ;o)

Trine sagde ...

Det lyder som en eminent måde at tilbringe weekenden på! Hvor skønt med selskab af reative Quinder, hva?

Det var da en herlig ide sådan at udfordre hinanden. Så tvinges man til at tænke anderledes OG man bliver udfordret på sin kreativitet. Det kender jeg godt.

Tak for kigget og en dejlig blog, Trine

mette wad sagde ...

Lyder også som om du har hygget dig igår, det er ihverfald lækre ting du har fået købt.. HA stemplerne går man ikke fejl af :-)
Og hvor er dit LO flot, er vild med farver og detaljerne.

Margit sagde ...

Super flot LO... matcher totalt humlen... ;o)
Lyder som I har haft det rigtig hyggeligt... og fint kort plus sød tanke at påskønne sliddet med at stable det hele på benene...
Fortsat god dag...

Linda sagde ...

Selv tak for sidst:-) altid dejligt at møde dig med dit gode humør:-)
Flotte ting og et rigtig fint kort til Heidi som bare gør det her så godt... glæder mig til 1. og 2. oktober.