onsdag, marts 24, 2010

Friday Sketchers...


Jeg har lavet dette kort ud fra ugens skitse hos Friday Sketchers.
Stemplet er Love news Tilda fra Magnolia. Papiret er fra Cosmo Cricket.

Det har altid undret mig når folk har skrevet " jeg har lavet det og det, men kunne ikke finde mit kamera" eller "der var ikke noget strøm på kameraet". Jeg bruger mit kamera næsten hver dag. Og tingene til det har faste pladser, så jeg let kan finde det.
Men da jeg skulle lade mit Kamera op i går var opladeren pist borte... Jeg ledte højt og lavt og alle de steder jeg overhovedet kunne komme i tanke om, men kunne ikke finde det. Panikken bredte sig og jeg var næsten indstillet på at købe et nyt (god undskyldning for det).
Heldigvis vidste Jacob hvor den var, den havde forputtet sig i en lukket lyslåslomme i en taske vi havde haft med til Berlin. (ja jeg havde selv puttet den der fra start af).
Så nu er den tilbage på dens faste plads igen, eller kan jeg da slet ikke finde ud af det.

Hav en rigtig god dag alle sammen.

4 kommentarer:

Maria Krumbæk sagde ...

lækkert kort ;) der røg undskyldningen for et nyt kamera ! ha ha

sonja sagde ...

Skønt kort,god du fandt opladeren igen.Jeg ved også altid hvor de ting er,så man ikke skal lede,hver gang.ha en dejlig dag....

Gitte sagde ...

Et superskønt kort i dejlige friske farver. Må vist kigge nærmere på den side - selvom udfordringer ikke har så høj kurs hjemme hos mig.

Haha - kender godt det med at finde noget, som er pakket ned. Sådan har jeg det, når jeg pakker til crops....så virker det, som alt er pist væk :-))

Margit sagde ...

Hvor er hun sød... kan næsten høre hende råbe AVIIIISERRRR! - ud gennem skærmen.
Er (stadig) vild med din farvelægning... og altså også med kortet ;o)