torsdag, marts 04, 2010

Happy Easter...

Jeg har fået nogen af de nye stempler fra Magnolias "hoppy Easter collection" ind ad døren. Hold da op hvor er de søde... Mange af dem har mere et forårslook og kan godt bruges til andet end påske. Efter planen skulle stemplerne frigives i løbet af næste uge.
Bl. andet holder Magnolia Ekstra åbent den 13. marts - hvor de også frigiver stemplerne med bryllup og prinser, prinsesser og pirater... (hmmm ærgeligt at man ikke kan være to steder på en gang.).


Jeg har lavet et kort med et af de nye stempler. Alle materialer er fra Magnolia's butik, incl det nye magnolia papir...

Hav en god dag. Jeg skal på kursus på arbejdet og så igen i aften... (ihhh så klog jeg bliver:O))

8 kommentarer:

Karina sagde ...

Hele vejen igennem et lækkert påskekort.
Det er så skønt at blive klog ; )

Charlie sagde ...

LOKKE LOKKE - ja det er da bare over-sødt og papiret også. Jeg er vild med at du har en lille fjer på! Klog er jeg sikker på du allerede er - men klogere kan vi jo alle tåle at blive - god fornøjelse. =0)

Anne Thormose sagde ...

Hvor er det bare et kært kort. Glæder mig rigtig meget til at få fingerne i et par af de nye stempler.

Margit sagde ...

Jamen... finere kan et påskekort da ikke blive...
IGEN et sødt Magnoliastempel (tænk at de kan blive ved med at finde på...)med lækkert papir og søde detaljer.
13.marts lyder som en dejlig dag til at afgive bestilling på M. ;o)
God fornøjelse på kurset...

Eva Dohn sagde ...

Rigtig sødt kort.
Jeg håber at både deres påske-, prinsesse- og piratstempler kommer i deres webshop. De er simpelthen for søde.

mette wad sagde ...

Dejligt kort og dejlig med nogle friske farver. super sødt stempel

madamtridse sagde ...

Åh det er da det yndigeste påskekort jeg længe har set. Smukke detaljer. sikke noget fint papir:)
Uh det lyder fristende med de nye Magnolia. Glæder mig til at se dem.:)
Du må ha' en rigtig skøn weekend.

Linda sagde ...

Dejlig kort med skønne farver. Er du blevet klogere på dine kursus?
Vi ses vel næste lørdag?

Scrappeknuzz Linda