lørdag, marts 27, 2010

Hero Arts...

Da jeg var til Convention købte jeg mine første "rigtige" Hero Arts stempler (dvs jeg havde en del tekststempler i forvejen).
I dag har søsteren og jeg leget lidt med et af dem. Det kom der disse kort ud af.

Blending og efterfølgende stemplet med brun stempelfarve.

Det her har Maria lavet. Stemplet er embosset i sort og efterfølgende er der blendet med distress ink.

Jeg synes det er super fine, men jeg savner lidt mine farvelagte stempler:O)
Hav en dejlig weekend.

6 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

WOW hvor er de flotte!!! Super fed effekt med blendingen, det giver en så naturlig dybde, super flot!!
God weekend :)

Brit sagde ...

Hold kæft de er flotte de kort... Man skulle tro I ikke lavede andet...

Super flotte.
God weekend.

Karina sagde ...

Jeres kort er blevet superflotte.
Rigtig god weekend.

Anonym sagde ...

Super flotte kort. Jeg har også det stempel, men kan ikke rigtig komme igang med at bruge det. Nu er jeg da inspireret. KH 10na

Charlie sagde ...

Ser rigtig fint ud - og heldigvis er stempling jo ikke enten eller - så du kan sagtens fortsætte med dine fiiiine farvelagte stempelmotiver samtidig. =0)

Margit sagde ...

Eiijjj... de er vel nok flotte...
De bliver så fine og lette med netop de stempler...
God påske.