mandag, marts 15, 2010

Kortskitser fra Convention...

Jeg lavede 2 kort til skitserne til Convention her i weekenden.

Jeg har brugt papir fra MME, blomster er fra Prima og Wild Orchid, MS punch og Rub-on fra Melissa Frances. Det var ret sjovt at lave noget der var lidt anderledes en det jeg normalt laver.

Så et kort der er rigtig meget mig, jeg har brugt dette søde stempel fra Magnolia. Papiret er fra Pink Paislee og Rub-on fra Mellissa Frances. Jeg fik en 2. plads med dette kort, hvilket jeg er glad for, for der var super mange fine kort.
Hav en god dag...

4 kommentarer:

Kristina sagde ...

Hej Sarah

Super flot kort du lavede til Convention. Jeg stemte på dig :)
Hvad farvelægger du dine stempler med?

Hilsen Kristina

Tonje sagde ...

Det var to lekre kort! Skikkelig nydelig Magnoliakort!

Linda sagde ...

Skønt kort...det fortalte jeg dig også på convention:-)
tillykke med 2.pladsen

Mette sagde ...

Nøj...hvor er det kært ! Også lige "mine" farver...Tillykke med 2 pladsen ;-)