tirsdag, marts 16, 2010

LO fra Convention...

Der var også et par LO skitser til Convention denne gang. Jeg havde lavet begge hjemmefra. Det var rigtig sjov at lave dem, selvom de er rimelig forskellige... Billederne er fra vores sommerferie sidste år.

Jeg har brugt papir fra OA og MM. Glimmermist, dymo og malertape. Syet på maskine. Bogstaver er fra doodlebug og Thickers.


Papiret på dette LO er fra AC. Jeg kan godt lide at det er så enkelt og simpelt, men alligevel har mange små detaljer. Jeg synes farverne på papiret passer godt til billedet. Elsker stof brads'ne i blomsterne.
Hav en god dag.

12 kommentarer:

Henriette sagde ...

Åhh de er begge så fede! Jeg er vild med dem begge, du inspirerer mig så meget til at prøve at lave noget nyt og forskelligt! Og nej, jeg havde nok ikke gættet det var dine, hvis du ikke havde peget dem ud ;o)

Karina sagde ...

Kanon lækre layouts begge to. Flotte detaljer.

Jette / ma11edina sagde ...

Super flotte!! Ej, tænk at det øverste er dit!! Det havde jeg aldrig gættet, det stod jeg og kiggede på LÆNGE, der er bare noget over det LO der fanger helt vildt!!
Det andet er også unikt, på sin helt anden måde som du også skriver.

Heidi sagde ...

Hvor er de bare flotte - meget forskellige med super. Kan godt li det øverste det er lidt rodet på den gode måde og det andet er det super flotte billede da virkelig i fokus - FLOT

Rigtig god dag til dig

Anne Thormose sagde ...

Man skulle ikke tro, at det er den samme "kunstner" der står bag begge layouts, så forskellige de er. Men et fællestræk kan man ikke komme uden om - de er fantastiske begge to! ;o)

mette wad sagde ...

Hvor er de flotte begge to og meget forskellige, er vilde med begge... Så skønne detaljer der er på

Ann Cicilie sagde ...

Lekra layouts!

madamtridse sagde ...

wow hvor er de bare lækre din LO's. Super flotte detaljer
Du må ha' en rigtig skøn uge og weekend :)

Linda sagde ...

Skønne Loér:-)
Tak for dit FIF på min blog, har netop lagt et nyt indlæg ind og der har jeg ikke flyttet rundt på billederne...og de bliver større:-)HURRA, det er jo sådan jeg vil ha de:-)
Tusind tak for hjælpen

BellaMio sagde ...

Det er et par dejlige LOs, det en så lækkert råt og den andet flot og enkelt, der rigtigt fremhæver dit billede!! Flotte!!

Cecilie sagde ...

Sarah - det var da fantastiske layouts. Så forskellige og begge så skønne!

Helle Sahl sagde ...

Super flotte og sikke detaljer. Det er bare så lækkert med syningerne.

God weekend.