tirsdag, marts 23, 2010

På toppen...

Jeg har købt mig en månedspakke fra Studio Calico. Der var masser af super lækkert papir fra Cosmo Cricket, American Crafts, Sassafrass lass, Jenny Bowlin osv. Af pynt var der chipboardknapper, hæklede blomster, Dear Lizzy Rub ons mm.
Jeg havde dog brug for noget inspiration til at komme i gang med at scrappe. Jeg lavede derfor nogle hurtige og improviserede udfordringer på scrapsisters her i weekenden.

Det blev der blandt andet dette LO ud af. Jeg synes det blev dejlig friskt i farverne.

8 kommentarer:

Karina sagde ...

Rigtig flot papirsammensætning på det skønne layout.

Anne Thormose sagde ...

Rigtig lækkert og inspirende layout - meget flottere end det, som du lagde op som inspiration hos Scrapsisters. ;o)Jeg håber, at der bliver lidt tid i Påsken til at lifte DIT layout. ;o)

Engel sagde ...

Er vild med dit LO. Papirerne er meget friske, men supplerer hinanden fint. Bliver helt i godt humør af dit farvevalg! totalt skønne knapper!
Håber du får en god dag :o)
Knus
Engel..

Jette / ma11edina sagde ...

Dejligt og frisk LO!
Flot brug af alle de farver og mix der er. Det har jeg ofte lidt svært ved, men det ser jo hammer godt ud :D

Mette sagde ...

Hold da op et lækkert LO i nogle fede farver. Jeg er helt vild med opsætningen, det må liftes en dag.

Scrap-hilsen
Mette

madamtridse sagde ...

wow et lækkert LO. Super skønne farver detaljer. Vild med opsætningen.:)
Du må forsat ha' en skøn uge.:)

Margit sagde ...

Fed opsætning... vild med de der lag-på-lag... og friske forårsfarver og 3 søde tøzer ;o)

Marie sagde ...

fedt du også er begyndt med studio calico, de laver altså nogen fede kits!
og sjovt at se hvor forskelligt vi kan få ud af samme kit :)