torsdag, marts 25, 2010

Tillykke...

Jeg lavede dette kort i sidste uge til et guest designer call hos Whiff of joy. Jeg har bare glemt alt om at putte det på bloggen. Man skulle kun bruge 1 stk karton, 2 stk mønster papir, 1 knap og 1 stk bånd. Derfor er det noget enkelt i udtrykket:O)

Det er et fødselsdagkort til min lillesøster, som er gået hen og blevet 19 år. Hun er i Firenze på studietur med gymnasiet i denne uge, så det eneste hun ønskede sig var penge. Stemplet er fra Whif of joy. papir fra Cosmo cricket og pink paislee. Rubon fra Melissa Frances.

4 kommentarer:

Kristin sagde ...

Enkelt - men lekkert! :D

Heidi sagde ...

Super sødt :o)

rhh sagde ...

et rigtig sødt kort, jeg kan godt lide du har givet hende cowboybukser på, det får lissom dæmpet det meget "pussenussede" jeg har selv lige fået nogle whiff of joy stempler hjem, så det med cowboybukserne skal jeg prøve at huske

Stempeltiger sagde ...

Oh this is GORGEOUS Sarah!
You've coloured the image so beautifully.
Hugs, Swantje x