søndag, april 18, 2010

Easelcard...

Der er Fødselsdagscybercrop hos Scrapsisters i denne weekend. Opgaverne kom op i går, men deadline er først i aften.
Eva og jeg har været værtinder. Troede jeg skulle få lavet lidt i går, men nej hele dagen gik med at ligge opgaver op og svare på spørgsmål. Det var nu rigtig rigtig hyggeligt.

Min søster hjalp også til med at holde tiden og være praktisk. Hun er om muligt endnu mere praktisk end mig:O)

Så da alle opgaverne var lagt op, overlod vi Eva til sofaen og "Gullashbaronen" (undskyld!) og tog hjem til Maria. Her stod den på hygge, snak, lækker mad og en lille smule scrap.
Jeg fik lavet dette kort udfra en af opgaverne i cybercroppet. Et Easelcard.
Jeg har brugt en skitse fra Friday Sketchers som inspiration.



Stemplet er fra Magnolias forårs/påske collection. Synes det er så fint!
Papiret er fra BG - Origins. Blomster fra Prima.
Hav en god søndag.

7 kommentarer:

Maria Krumbæk sagde ...

smart kort, det skal prøves. er ret vild med det grønne papir med blomsterstilke!

Charlie sagde ...

Troede jeg ville nå at være med i croppen - men nix det lykkedes ikke. Men TAK for det store arbejde I har lavet - det må blive næste gang. FINT kort - jeg skal vist have købt noget mere småmønstret papir - for det er supergodt ud. Easel kort er sjove ikke?? God søndag til dig også.

Anne Bente sagde ...

åh.... så super flot kort, jeg nåede ikke være med, men suger til mig :)

Anonym sagde ...

Wow, hvor er det et flot easelcard. Jeg nåede ingen af jeres spændende opgaver, men har fulgt med på sidelinien og fået masser af inspiration. KH 10na

lam sagde ...

Det er som altid et skønt kort du har lavet, for du laver jo altid så skønne kort ,at ejg bliver misundelig :O)
Tak fordi du fik mig igang med at prøve et staffeli kort

Eva Dohn sagde ...

Tak for i lørdags :o) I dag fik jeg prøvet din vejledning, og det blev da til hele to stk :o)

Henriette sagde ...

Hvor er det bare et smukt kort, farverne er lige mig.

Jeg glæder mig til også at prøve at lave et easel-kort efter din beskrivelse.