fredag, april 16, 2010

Just Magnolia og fødselsdagscybercrop...

Halli hallo...
Jeg har været på lidt ferie til skønne Wien hvor foråret var i fuld gang (mere end herhjemme) og vejret var fantastisk. Derfor har der været lidt stille her på bloggen.
Men nu er det lykkedes mig at få lavet et kort.

Jeg har lavet det ud fra ugens skitse hos Just Magnolia.

Stemplet er fra Magnolia, farvelagt med Distress inks. Papiret fra American Crafts, Rub on fra Melissa Frances og blomster fra Wild Orchid.

*********************************************************************
I morgen, lørdag, er Eva og jeg værtinder for fødselsdagscybercrop hos Scrapsisters.
Kom og vær med i løjerne, der vil være opgaver for både kortmagere og scrappere...

SES VI?

5 kommentarer:

Maria Krumbæk sagde ...

super flot kort :D

Henriette sagde ...

Hvor er det bare smukt.. i skønne pastelfarver...

Benita sagde ...

Lækkert kort. Jeg vil forsøge at deltage i morgen, men satser på vejret bliver godt. Og så er det nok haven der kalder mere end scrap. Selvom det føles meget mærkeligt at sige det.

Majer sagde ...

Dejlige farver du har sat sammen :-) God arbejdslyst med Cybercroppet. Regner med at kigge forbi, i løbet af dagen :-)

Hanna sagde ...

Supersött kort, Sarah!
Underbara färger och precis som vanligt fantastiskt färglagt! Du målar helt otroligt fint.
Tack för all inspiration. :o)

Många kramar från Hanna