lørdag, maj 01, 2010

Friday Sketchers #100...

Halløj.
I dag har jeg været til hyggescrap hos Love2scrap, som også havde 1 års fødselsdag. Det var super hyggeligt at hilse på jer alle sammen.
Jeg fik lavet 3 ½ kort på de 4 timer (havde dog farvelagt hjemmefra), her er et af kortene.

Jeg har brugt en skitse fra Friday Sketchers lavet af Claudia.
Stemplet er fra Magnolias Raising the Ceiling collection. Farvelagt med Distress Inks, papir fra BG og 7Gypsies. Punch er fra EK succes. Blomster fra Prima, rub on fra Melissa Frances.

Hav en god dag.

Dette kort ligger også på min magnoliablog.

6 kommentarer:

Kristin sagde ...

Kjempe flott! :D
Gleder meg til å se de andre du også har laget. ;)

Hulda sagde ...

Jeg falt veldig for det sommerlige kortet du har laget under her. Så nydelig med motivet av perleblomster, den lille sommerfuglen og den vårgrønne bakgrunnen.

Majer sagde ...

Fint kort. Det ser fedt ud med de udstandsede kanter på langs :-)

Jeg fik desværre slet ikke scrappet i går, så jeg vil prøve at tage lidt revance her til morgen :-)

Heidi sagde ...

Super sødt - og syntes farverne er rigtig flotte :o)Hvor hyggeligt med en gang fødselsdag´s scrap

Rigtig god søndag til dig

Karina sagde ...

Uhh rigtig flot kort! Flot punchet kant og flot elegant farvekombination.
Jeg har desværre ikke være i Love2scrap endnu, for det er ret besværligt med det offentlige..

Eva Dohn sagde ...

Rigtig flot kort, og er det ikke det der papir, du viste mig? Det fungerer ihvertfald rigtig godt.