mandag, maj 17, 2010

Kiss me I'm a prince...

Jeg fik farvelagt nogle af de nye magnolia stempler i går mens jeg så M/S Martha... (for 117 gang!). Så behøver man heller ikke følge med i filmen, men kan male i stedet.
Jeg har lavet dette kort ud fra en skitse hos Create4fun.


Jeg har brugt et af stemplerne fra den nye Fairytale collection fra Magnolia, Tilda som kysser frøen. I starten synes jeg det var et lidt underligt stempel, men efter hun er blevet farvelagt synes jeg hun er så fin. Var begyndt at male kjolen grøn uden at tænke på at hun holdt en frø i hånden. Men det fik ved at få blandet lidt farver.
Papiret er Capella fra BG, super fine farver, især den grønne...!
Blomster fra Wild Orchid Crafts og Magnolia.

6 kommentarer:

Karina sagde ...

Nåå hvor er det fint. Skønt stempel og grøn er smukt ; )

Engel sagde ...

Det gør absolut ingenting, at kjolen er grøn... jeg syntes hun er en fin lille princesse... og jeg er imponeret over din farvelægning af hendes vinger... Det er rigtig flot!
Skønt kort!

Anonym sagde ...

Hvor er hun bare yndig. Jeg er vild med skitsen/opsætningen. Den bliver snart liftet. KH 10na

Gitte Hagemann sagde ...

Hvor er det bare utrolig flot farvelagt!
Rigtig sødt stempel :)
Sikke en masse fine detaljer!

Netti sagde ...

Hvor er det sødt lavet. jeg kan godt lide stemplet - specielt vingerne sys jeg er søde :)

madamtridse sagde ...

Ej et yndigt stempel, så sødt med de vinger. Du er bare så kanon til det med farvelægning. Kortet er bare så flot.:)
Du må ha' en rigtig god pinse.