torsdag, maj 13, 2010

Sketch Saturday #102...

Jeg har fri idag og havde tænkt at jeg skulle have lavet nogle kort, men det er ikke rigtig blevet til så meget. Dagen er selvfølgelig ikke forbi endnu.
Jeg har fået lavet dette kort ud fra ugens skitse hos Sketch Saturday.
Jeg har virkelig en comfort-opsætning jeg hele tiden vender tilbage til. Derfor er det rart med nogle skitser ind i mellem.

Stemplet er fra Magnolia. Tekststemplet fra Hero Arts.
Papiret er fra October Afternoon - Fly a Kite. Blomster fra Wild Orchid.

Hav en rigtig god dag.

9 kommentarer:

Margit sagde ...

Det er et rigtig sødt kort. Hende bliver man da glad af at se danse forårsdans - og sikke lækre krøller hun har. Fin opsætning... det ser godt ud at motivrammen lige sidder lidt på sned. Dejlige forårsfarver.
Fortsat god fridag...

Maria Krumbæk sagde ...

hvor er det bare et kært kort :) rigtig søde forårsfarver og søde små blomster!
håber du får lavet noget mere ;)
kram Maria

SemSee sagde ...

Oh WOW! This is so pretty! Thank you for joining us at Sketch Saturday this week! Hugs, Sem x

Heidi sagde ...

Hvor er det bare rigtig flot - super skønt stempel og ikke mindst farvelagt :o)

Fortsat rigtig god fridag

Karina sagde ...

Hvor er det flot. Det ser godt ud med syningen og den fine blonde.

Charlie sagde ...

NUTTET er hvad hun og kortet er. Nu husker jeg jo at du er en natteravn og arbejder bedst under pres - så jeg kigger forbi igen i løbet af weekenden - så har du nok nået nogle flere skønne kort. GOd weekend - bare vi nu ikke mugner når vi sidder stille og laver kort i sådan et møgvejr. =0)

Eva Dohn sagde ...

Rigtig sødt kort og god opsætning. Kender godt det der med at have behov for en skitse en gang imellem for at bryde sine "vaner".

Linda sagde ...

Super flot kort Sarah. Det er da en lækker blog du finder skitser på...den er tilføjet favoritter:-)
God weekend

Gitte Hagemann sagde ...

Comfort-opsætning, super ord! Det kender jeg godt! :)Et virkleig lækkert kort, farverne er bare så dejlige... :)