søndag, maj 16, 2010

Sweet Tilda...

Hejsa.
Har i haft en god og fugtig weekend.
Jeg havde lokket kæresten med en tur til Borås og Magnoliabutikken i går. Det hele foregik i silende regn, men vi havde en rigtig god tur.
Jeg fik også købt mig noget akvarelpapir i Claes Ohlson og nogle bøtter til Distress ink. Vil lave et nyt system, hvis det funker så viser jeg det en af dagene.

I dag har den stået på oprydning. Har længe tænkt på at få solgt lidt ud i alt det jeg ikke får brugt. Så nu har jeg oprettet en blog til det. Tag et kig og se om der skulle være noget du kunne bruge. http://sarahs-tilsalg.blogspot.com/

Et lille kort fik jeg lavet den anden dag.


Jeg har brugt Sweet Tilda fra Magnolia, som jeg virkelig synes er "Sweet".
Farvelagt med Distress inks.
Papir fra OA - Fly a Kite
Bånd fra papirloftet
Blomster fra Wild Orchid
Bling og rubon fra Kaiser Krafts.

10 kommentarer:

Engel sagde ...

sikke et skønt kort..Og farvevalget henfører én til sommer og sol...! Jeg må straks hen og kigge på din nye udsalgsblog!
Håber du har haft en skøn weekend.
Knus
engel

Anne Bente sagde ...

åh.... hvor er den bare skøn, rigtig lækre sommerfarver.

Maria Krumbæk sagde ...

Du laver altså bare de skønneste kort! Det her er bare fantastisk, super flotte farver :)

Karina sagde ...

Superlækkert Sarah kort. Jeg er spændt på, hvad du har fundet på ift de bøtter.. ; )

madamtridse sagde ...

Ej hvor er det kort bare flot, super farver du har brugt. Ja det stempel er da bare for yndigt.:)
Ih det lyder som en skøn tur til Magnolia shoppen. Jeg er spændt på at se hvad det er for bøtter du har købt til Distress.:)
Forsat rigtig god søndag aften.

Kristin sagde ...

Kjempe fint kort! Likte fargevalget ditt kjempe godt. Det er så fint med GRØNT! :D

Ha en fin dag! ;)

Jette / ma11edina sagde ...

Ih, hvor er det altså flot, skønne farver du har valgt!! Du er så knald dygtig til at lave kort med Magnolia stempler, det hele går altid op i en højere enhed :))

Charlie sagde ...

Ja hun er virkelig sød og dit kort oser af forår/sommer. Også sød tekst. Tur til Borås - det har jeg stadig til gode - hvor lang tid tager det fra DK?? Eller vi kunne jo køre fra Halmstad hvor vi nogen gange er. God fornøjelse med oprydningen - der er jeg også p.t.

Cecilie sagde ...

Det er virkelig sweet. Farverne er helt perfekt forårsfriske og -glade.

Det lyder hyggeligt med en tur i regnvejret.

Kim Piggott sagde ...

Oh wow this is so very beautiful!
I love it so!
hugs
kim x