fredag, maj 07, 2010

Tilda med blomster...

Jeg har ikke været hjemme i denne uge, da jeg har været på hverdagslejr med FDF'erne. Det er rigtig sjovt, men hårdt. Er ved at være godt træt nu og er på vej i seng. Skal desværre arbejde i weekenden, men sådan er det jo.
Jeg har fået lavet et lille kort.

Stemplet er fra Magnolias påske collection, synes det er rigtig rigtig sødt. Farvelagt med Distress inks. Papiret er fra OA - jeg har lige fået det ind af døren. "fly a kite" - mums. Blomster er fra Wild Orchid,
Jeg har brugt en skite fra Just Magnolia - uge 53.

Hav en god weekend.

5 kommentarer:

Henriette sagde ...

Hvor er det bare et smukt kort i de skønneste gul-grønne farver.. Man blir jo helt glad af at kikke på det... og stemplet er så smukt farvelagt... hvem der bare kunne det....!

God weekend til dig..

Eva Dohn sagde ...

Rigtig flot kort i dejlige farver.

Charlie sagde ...

Ja det kræver sin "mand" at køre sådan nogen unger træt uden selv at miste pusten, ikke?? Var selv spejderleder i rigtig mange år. Hvor er det et sødt kort og nogle lækre farver. Fin skitse som jeg da lige vil huske. God weekend - selvom du skal arbejde. Håber der ikke bliver for travlt.

Cecilie sagde ...

Det var da et fantastisk kort, Sarah! Jeg er helt vild med farverne og alle lagene. Du er en stjerne.

Hav en dejlig uge.
Kram fra Cecilie

Margit sagde ...

Sikken et fint kort. Hvor er hun sød... og lækre farver du har brugt... du ER altså vildt god til at farvelægge...
Den hjerteserviet gør sig bare SÅ godt under motivet.
God dag...