onsdag, maj 26, 2010

Tilda med brudepige...

Halløjsa.
Jeg har fået en ny DT pakke fra Magnolia ind af døren. Øj nogle skønne stempler. Jeg har egentlig været på aftennattevagt i nat, men i stedet for at sove måtte i gang med at farvelægge og lave et lille kort. (nej jeg har sovet lidt også:o)).

Stemplet er fra Magnolias nye wedding Collection som snart kommer på gaden. Jeg synes det er så fint dette stempel med Tilda og hendes brudepige.
Amor vincit Omnia (kærligheden overvinder alt) - stemplet er fra en af Magnolias ældre collectioner.
Jeg har farvelagt med Distress inks.
Papiret er Capella fra BG
Øvrigt pynt er fra Magnolia.

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

WAUW hvor er det et lækkert kort og ditto tilbehør - jeg må vist se at plotte Magnolias butik ind på Sverigeskortet næste gang vi er derovre. Og kan du så se at snuppe en lur.... så du er FRISK til på lørdag. =0)

Maria Krumbæk sagde ...

er du vimmer-bimmer (lidt kikset udtryk men det passede lige ind) det er godt nok et fint stempel! og du har farvelagt det rigtig flot:) meget smukt og romantisk kort!

Majer sagde ...

Wauw det er godt nok et skønt stempel! Og et lækkert kort du har lavet :-)

Henriette sagde ...

Nøj, hvor er det bare et skønt stempel.. og du har lavet så fantastisk smukt et kort...

Jeg er da spændt på at se hvad der mere gemte sig af skønheder i din magnolia pakke... så jeg kommer snart igen...

nedergaard sagde ...

Det er bare så flot lavet...skønt med et anderledes kort til bryllup

Christina C. sagde ...

Hi Sarah! I discovered your blog yesterday and I love, love your work. Magnificent!!!!!
I will become a follower. Your wedding card from the new collection is stunning.....soooooo sweet!