tirsdag, juni 01, 2010

Tilda med tulipan...

Det var en helt fantastisk weekend til SAM, tiden gik bare alt alt for hurtigt!!! Men sådan er det når man er i godt selskab.
Jeg fik lavet et par kort og 1 3/4 LO. Så det var ok. Jeg fik også provianteret lidt scrapsager... Ja shoppegenet skal holdes ved lige.

Dette kort havde jeg lavet inden weekenden. Jeg har bare ikke lige fået det oploaded endnu. Det er endnu et DT kort for Magnolia.

Stempel fra Magnolia farvelagt med Distress Ink.
Papir fra Magnolia og Prima, blomst og bånd fra Magnolia, Martha Stewart sommerfugle og borderpunch.

Hav en god dag.

5 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hvor ER det fint - og gang i symaskinen - det tæller vel næsten som husligt arbejde?? =0) Velplacerede og nuttede MS sommerfugle kan jeg også spotte!

Jeg får også gjort det en gang i mellem - men syns karton er vanskeligere at sy i end stof - men øvelse gør vel mester.

TAK for sidst - ja det var rigtig hyggeligt.

lam sagde ...

Som altid et super flot kort, fyldt med søde detaljer

Hanna sagde ...

WOW, vilket vackert kort!
Älskar det. :o) Så många vackra detaljer, din stil är helt underbar. Härliga färger, och din målning är super.

Ha en skön vecka,
många kramar från Hanna

Linda sagde ...

Hej søde Sarah. Dejligt at se dig igen og din søster:-)
Sødt kort du har lavet.

Christina C. sagde ...

How stunning!!!!! Simply gorgeous with all the lovely details...love, love it!