torsdag, juni 17, 2010

Whiiiii....

Fra Convention bragte jeg mine allerførste Hero Arts stempler med hjem. Jeg har ikke rigtig fået brugt dem, men nu tænkte jeg det skulle være. Er også kommet til at udvide samlingen lidt. (det er stærkt vanedannende.)
Der er mange der deler deres Hero Arts kort på flickr, og her har jeg også lagt nogle af mine kort.
Hero Arts kører hver måned en konkurrence og lur mig om jeg ikke var så heldig at vinde denne omgangs "Fresh Face" med disse to kort. Det er helt vildt når man tænker på hvor fantastisk mange super flotte kort der var med.


Et kort med den super flotte hortensia farvelagt med distress inks. Endvidere tekststempel og sentiment samt sommerfuglene som er digitale stempler. Papiret er fra Pink paislee og jeg synes det passede perfekt i farven.

Til dette kort har jeg brugt Hero Arts Digitale stempler, blomsterne og sommerfuglen.
Farvelagt med promarkers.

14 kommentarer:

Maria Krumbæk sagde ...

hvor er det altså bare nogle lækre kort! Jeg kan sagtens forstå du vandt ;)

Kim Piggott sagde ...

Oh wow these are so very beautiful!
hugs
kim x

nedergaard sagde ...

Hvor er de smukke. Godt du har fået gang i stemplerne;så fortsæt du med det.

Jette / ma11edina sagde ...

TILLYKKE!!! Det er så fuldt fortjent, dine kort er vildt smukke!! Nyd shoppeturen hos HA :))

Heidi sagde ...

STORT TILLYKKE de er da også bare super flotte - spændende hvad du så får shoppet ;o)

Dot Scrap sagde ...

wauw Sarah.
De er bare vild flotte dine kort. Jeg kan sagtens forstå, at du har vundet. Du er super dygtig. Jeg bliver altid inspireret af at kigge på din blog.
Dorte aka dot-scrap

Karina sagde ...

Stort TILLYKKE Sarah.
Det er også nogle vildt flotte og harmoniske kort.
Og ja de stempler er stærk vanedannende!!

Bertram sagde ...

Tillykke, jeg kan godt forstå du vandt. De kort er da for kønne.

Karina Bunkenborg sagde ...

Det er da helt forståeligt at du har vundet for dine kort er fantastisk flotte. Tillykke!
vh Renne

mette wad sagde ...

Wauw nogle vildt skønne kort, er i især vild med det øverste, dejlige farver.
Rigtig god weekend

Kristin sagde ...

Wow - wow - wow!
Herlige kort i de lekreste farger! :D

madamtridse sagde ...

Tillykke tillykke :)Jeg kan forstå at du vandt for de kort er bare så flotte. Skønne farver.
Du må ha' en skøn weekend.

Majer sagde ...

Tillykke med at du har vundet. Det er helt klart også fortjent. For hold da op hvor er det nogle flotte kort. Er ret vildt med det første af dem. Flot gået!

Helle Sahl sagde ...

Hvor er de flotte. Jeg kan godt forstå du vandt med dem. Stort tillykke.