søndag, juli 04, 2010

Det er længe siden...

Jeg har holdt mig en lille blogpause. Tiden foran computeren var blevet lidt for meget og samtidig med at vejret nu har vist sig fra den allerbedste side har jeg holdt en lille pause fra bloggen. Der er så meget andet der trækker her om sommeren, det er jo kun godt.

Jeg har været i vandet for første gang i år her i weekenden. Super skønt var det.
Ellers har Maria været på besøg, vi har fejret Svigerfars fødselsdag og så har vi været på en lille tur i dag til Tyskland.

I morgen har jeg fri, men så begynder 3 uger med MASSER af arbejde og vagter. øv øv, men der skal jo dækkes ind for dem der er på ferie.

Jeg har kun lavet lidt nyt de sidste dage, men har en del der ikke har været på bloggen endnu. Det kommer her over de næste dage...

I dag er det et kort jeg lavede til SAM.

Stemplet er fra Magnolia. Farvelagt med Distress Ink, papiret er fra Maja Design. Blomster fra Wild Orchid Crafts. Punch fra Martha Stewart.

Hav en god dag.

11 kommentarer:

Charlie sagde ...

Hun er supersød og perfekt farvelagt (igen,igen). Ja der er heldigvis sol og andet der trækker på denne årstid, men jeg tvinger mig selv til en PC-tur hver dag for ikke at komme ud af vanen, det minder jo "lidt" om arbejde =0).
Hav en god uge - rart at vide der er kompetente folk på vagt selvom man ikke håber at få brug for det. Og så har du forhåbentlig også snart selv ferie.

lam sagde ...

ja jeg kender det alt for godt, alt det andet der trækker om sommeren, men det viser jo bare vi også har et liv ved siden af scrapperiet ;O)

Som altid et super flot kort med perfekt farvelægning. Du kan bare det der

Heidi sagde ...

ja vi må jo erkende at der også er et liv uden for blog verden - og jo heldigt :o)

Skønt kort du har lavet, er helt vild med farverne du har holdt det i

Maria Krumbæk sagde ...

smukt smukt smukt :)

Hanna sagde ...

Välkommen tillbaka, vännen! ;o) Har saknat dina underbara kort - men det här var helt klart värt att vänta lite på! WOW, Sarah!!!
Så otroligt vackert. Älskar dom gröna tonerna, och lilla Tilda är ju bara för söt. ;o)
Underbara blommor och detaljer, och härligt upplägg av papper.

Ha en skön sommarvecka!
Kramar från Hanna

Raziel sagde ...

Virkelig sødt kort. Jeg er bare vild med alt hvad du laver. Meget inspirerende :) God fornøjelse med arbejdet de næste tre uger ;)

Margit sagde ...

Super sødt kort... og som altid... fantastisk flot farvelagt. Du er simpelthen en ørn til det.
Fin opsætning du har... kan god lide dine "lag på lag...
Surt med de mange vagter... men såd'n er det jo når nogen har ferie...
God arbejdslyst "om lidt"... ;o)

mette wad sagde ...

Hvor er det et sødt Magnolia stempel og vildt flot farvelagt som altid. Kortet har du lavet i nogle skønne farver. Vildt flotte detaljer

Helle Sahl sagde ...

Smukt og med dejlige detaljer. Ja der skal jo også være tid til andet end at blogge. Håber du får lidt fri når du kommer over ferieræset på job.

Karina Bunkenborg sagde ...

Ja det er heller ikke meget scrap det bliver til her hos mig. Jeg foretrækker også at nyde det gode vejr så længe det er her. Jeg er helt vild med dit kort det er bare så flot især de afdæmpede farver. Ha en god sommer og jeg håber ikke at de næste tre uger bliver for hårde for dig!
vh Renne

Fru Larsen sagde ...

Det er bare så yndigt, hvad er det for en distress du bruger, altså den grønne?