lørdag, juli 24, 2010

Embossing og watercolorteknik...

Jeg elsker at farvelægge stempler og havde faktisk forsvoret at jeg skulle sidde og stemple lag på lag, embosse, distresse osv. Men det er skisme meget sjovt når man kommer i gang.

Som Maria sagde - så skulle man aldrig været begyndt på det Hero Arts...!


Jeg har embosset swirlen på et tag. så har jeg brugt Starburst Lace og stemplet over og til sidst distresset og sværtet kanterne.

Jeg har stemplet Starburst lace med watercolor teknik i bundet. Derefter har jeg embosset stemplet med klar embossing og sværtet over. Jeg har også tilføjet noget perfekt pearl, men det kan ikke ses på billedet.


Hav en god dag.

2 kommentarer:

Linda sagde ...

uhh, den er lækker, den med tagén.
Den kunne jeg godt finde på at lave lidt efet.
God weekend

Charlie sagde ...

Halløjsa - sikke du eksperimenterer - jeg kunne slet ikke kende din stil da jeg så indlægget i min reader. GODT gået - ser knaldgodt ud - bare jeg var bedre til det der "griseri" selv. God søndag