søndag, juli 18, 2010

Summertime...

Hejsa.
Mens mange af jer holder sommerferie så går tiden her hos mig med arbejde. Jeg har noget der ligner 55-60 timer om ugen her i juli og Jacob er lige begyndt på nyt arbejde. Så tiden til de store kreative udfoldelser er der ikke rigtig.
De kort som jeg talte om lå halvfærdige herhjemme ligger der stadig. De skal nok blive færdige på et tidspunkt.
Jeg har aftennatte-vagt i morgen (nummer 4 ud af 7 i denne måned), derefter har jeg en uge med dagvagter så der er der formentlig lidt mere overskud.

Men lidt har jeg at vise her på bloggen...

Et kort hvor jeg har masket forskellige magnolia stempler sammen. Papiret er fra Cosmo Cricket, blomsterne fra Wild Orchid, bogstaverne er QK.

Hav en god dag.

5 kommentarer:

Henriette sagde ...

Herligt sommerligt kort.. skønne farver og søde detaljer såsom de mange farver foroven og sløjfen..
og stemplet er jo bare så sødt.. får helt lyst til at dyppe tæerne i dag..

Fortsat god travl søndag...

Henriette sagde ...

pyh, det er ikke meget sommer du når at opleve, men forhåbentlig holder vejret ved, til du får ferie.

Kortet er super sødt, du er altså bare den bedste til at farvelægge med distress ink!

Charlie sagde ...

Rart at vide der er kompetente folk på job for de der har brug for det og vi skal nok gemme noget sommer til dig/jer. Nuttet kort - lige sådan - med tæerne i koldt vand er det bedst lige p.t. =0)

lam sagde ...

Skønt kort og det lyder som om du ligesom pige på kortet kunne trænge til at stikke fødderne i noget dejligt kølende vand ;O)

Jeg skal også lige arbejde en uge mere, inden jeg går på ferie. Jeg tager hatte af for, at vi heldigvis har læger som dig, der knokler derud af mens resten af landet holder ferie.

Margit sagde ...

Sikken et kært kort der oser af sommerstemning...