tirsdag, august 17, 2010

Meget apropos regnvejr...

I fredags lavede jeg dette LO udfra en skitse fra Sketchbook 2.
Det er med billeder fra sidste år hvor vandet stod højt i Holbæk pga regn.
Jeg anede ingenting om at store dele af Sjælland ville blive påvirket af enorme mængder regn, oversvømmelse og vand i kælderen allerede dagen efter.

Jeg synes det er så fint med blåt, hvidt og rødt. Det giver sådan lidt maritim stemning. Slet ikke farver jeg normalt bruger sammen, men det var virkelig sjovt at prøve.
Lidt flere detalje billeder.



Jeg skal på aften-nattevagt så det vil jeg gøre klar til (ved at ligge ½ time på sofaen).
Hav en god dag.

8 kommentarer:

Pia sagde ...

såååå flot og ser godt ud med alle de små detaljer det er fyldt med

Heidi sagde ...

Hvor er det bare fedt - opstætningen farverne OGSÅ selvom det er rød og blå - smil - og alle dine skønne små detaljer

Rigtig god vagt til dig - fornuftig valg med sofa ;o)

Helle Sahl sagde ...

Wauw, hvor er det blevet godt. Jeg er helt vild med det og husker tydelig billedet fra sidste år med båden i vejkanten. Det var da pussigt du lige fik lavet det nu.

Engel sagde ...

Kære Sarah.. totalt skøn side.. og meget flotte og sigende billeder...
... kan du lokkes til at lave et LO om solskin?!? :o)
Knus Engel...

mette wad sagde ...

Virkelig flot og fed opsætning. Hvor er det skønt med det maritime look... lækre detaljer.
Ej hvor underligt du lavede det dagen før det store skybrud, det er også vildt hvad der er kommet af regn...

Charlotte Ravn sagde ...

Skønt LO og så sjovt, at der lige kom skybrud dagen efter!

Benita sagde ...

hvor ironisk!

Det er nogle meget amerikanske farver men de passer vildt godt til det maritime tema.

Cecilie sagde ...

Det er jo et überfedt layout, Sarah! Virkelig lækkert med farverne, og kompositionen er fed. Lækkert lækkert - det må i lifte-kassen.