lørdag, august 07, 2010

Så er jeg tilbage...

Jeg har været på sommerlejr den sidste uges tid. En rigtig dejlig uge hvor vi var ude hele tiden, hyggede os, cyklede ture og meget andet. Alt i alt var rigtig heldige med vejret.
Nu er jeg atter hjemme, det er nu meget rart at komme hjem igen, selvom det betyder at arbejdet venter lige omkring hjørnet. Jeg har kun haft en uges ferie, men har 1½ uge til gode her sidst på måneden.

Jeg har et kort at vise. Det er med et af de søde stempler fra Magnolias Wedding collection. Så nuttet er hun.
Papiret er fra Fancy pants - jeg synes farverne oser af sol og sommer.
Blomster fra Wild Orchid Craft.

Hav en god dag.

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Uhh flot farvesammensætning og lækkert kort som altid ; )

Christina C. sagde ...

What a gorgeous and amazing creation!!! Love your beautifully colored Tilda and you showcased her perfectly!!

lam sagde ...

Jeg er personligt ikke særlig vild med Magnolia, men du får det sq til at ligne en million. Kæft det er et flot kort ,hvor alt bare spiller sammen

Maria Krumbæk sagde ...

Velkommen hjem, det lyder som en god tur :)
Det er et mega lækkert sommerkort

Pernilla ~Pillan~ sagde ...

Wonderful card! Really beautiful coloring! Do you use distress or watercolor? I really lika your blog! I'll put it with my favorites!