mandag, august 09, 2010

Sketchbook 2, day 1...

Det er ikke mange LO's jeg har fået lavet i år. Jeg har virkelig lyst til at scrappe, men det er bare ikke rigtig blevet til noget. Jeg har derfor meldt mig til Kelly Purkeys Sketchbook 2 for at få lidt inspiration til at komme i gang igen. Det begyndte sidste uge mens jeg var på ferie, derfor er jeg lidt bag ud. Men et enkelt LO har jeg da fået lavet udfra skitsen til day 1.

Billedet er fra Wien og er af Jacob.
Materialerne er fra Studio Calicos juli kit.

Håber at det bliver til lidt mere scrap her de næste dage.

6 kommentarer:

Maria Krumbæk sagde ...

dejligt farverigt LO :) det bliver man glad af

Maria Krumbæk sagde ...

dejligt farverigt LO :) det bliver man glad af

Henriette sagde ...

lækkert layout, og nu er jeg nødt til lige at kigge hvad det er for en class du tager!

nedergaard sagde ...

Rigtig flot og farverigt LO...

aka sagde ...

Lækkert lo. Mange små sjove detaljer.
Også sjovt scrappe-emne.

Eva Dohn sagde ...

Lækkert layout, og som Henriette skriver, så er jeg da også lige nødt til at kigge lidt på den class.