søndag, september 05, 2010

Bon Voyage...

Jeg har de sidste par uger været på ferie. Jeg har godt i gang med at redigere billeder. Puha, det er virkelig ikke min ynglings beskæftigelse. Men det går lige så stille frem af. Jeg skulle gerne have nogle nye billeder fremkaldt inden Scrap'n'dream på lørdag. Jeg har nemlig solgt min sjæl for at kunne deltage. (nej - jeg har efter moden overvejelse vurderet at indvielse af "den nye fabrik"/familiedag på min søsters arbejde ikke var nær så vigtigt som scrap). Det er ikke let at være i familie med en scrapper.
Kommer du på lørdag?

Da jeg kom hjem fra ferie lå der nogle nye stempler fra Magnolias Bon Voyage Collection i min postkasse. Her er det første kort jeg har fået lavet.

Stemplet er farvelagt med Distress inks. Papiret er fra restekassen, men vist nok BoBunny, 7Gypsies og my little shoebox. Tekststemplet er fra Hero Arts.
Blomster er fra Prima (elsker simpelthed de blomster). Båndet er almindeligt organzabånd der er indfarvet med distress ink. Bling fra KaiserKrafts.
Hav en god dag.
ps. jeg har set at Unik Scrap har fået en del af disse nye magnoliastempler hjem.

12 kommentarer:

Maria Krumbæk sagde ...

Hvor er det bare et super sødt kort :) smukt smukt stempelmotiv - hvem der bare havde en masse magnolia stempler. Men fem er da også noget :P

Så kan det være vi ses på lørdag - for selvfølgelig kommer jeg!

aka sagde ...

Hvor er det et sødt kort. Og alle farver passer bare sammen.
Bånd indfarvet med Distress ?? Det skal da prøves.
Fortsat god søndag - med billedsortering.

Charlie sagde ...

Hej du og JEPS vi ses på lørdag. Glæder mig RIGTIG meget. Og billedredigering - TAL ikke om det - jeg får allerede lidt udslet bare af dem jeg skal lave klar til mine to blogs. Så det går MEGET langsomt med at redigere f.eks. en hel ferie. Super sødt kort og god ide med indfarvet bånd - det må jeg lige høre mere om på lørdag - for jeg kaster mig jo aldrig ud i noget man kan grise med uden at være "udlært". =0)

Karina Beck sagde ...

Rigtig sødt kort og dejlige farver du har valgt til den lille "inder" Magnolia.
Jeg kommer måske forbi lørdag og hilser og shopper ; )

nedergaard sagde ...

Så smuk og stilig et kort... skønne farver

Netti sagde ...

Sikke et smukt kort du har lavet. jeg er også vild med de blomster og har dem i grønne og blå farver. Skøn skøn farvelagt stempel :)

Cecilie sagde ...

Don't mention the war! Jeg har jo opdateret min blog, mens vi har været af sted, og billedredigering er en pestilens for at sige det mildt!

Dit kort er skønt - det er lækkert med båndet bag motivet.

Dot Scrap sagde ...

super sødt kort, og sikke nogle skønne rester du har. Din farvelægning er bare så flot...du burde undervise i det. Du gør motiverne levende.

10na sagde ...

Åh, hvor er hun bare sød og kortet er SÅ flot. Havde ellers bestemt at jeg ikke skulle have flere magnolia stempler. Meeeeeen man har vel et stand punkt til man tager et nyt. KH 10na

madamtridse sagde ...

Åh det stemple er da bare så yndigt og rigtig flot farvelagt. Skønne farver og detaljer.
Hm måske man skulle klikke på linket...bare for at kigge lidt..;O)
Du må ha' en skøn uge :)

Margit sagde ...

Hun er vel nok sød, den lille inderpige.
Jeps... vi ses på lørdag.

Henriette sagde ...

Smukt kort, i nogle skønne farver!