tirsdag, september 14, 2010

Et kort fra mig...

Jeg var til Scrap'n'dream i weekenden. Super hyggeligt selskab med skønne scrappere. Det er altid skønt at være sammen med jer. Jeg fik lavet to LO's og får faktisk også lavet lidt for tiden, jeg får bare ikke rigtig taget billeder osv.
Men her er et kort jeg lavede i sidste uge.

Stemplet er fra Magnolia, papiret fra October Afternoon. Blomster fra Magnolia og Wild Orchid Crafts.

Nu har jeg heldigvis et par fridage og så er der en hel måned til jeg skal have aftennattevagt igen. Det er dejligt at slippe for det natteroderi de næste uger.

Hav en god dag.

3 kommentarer:

Christina C. sagde ...

Gorgeous card, Sarah!!! Magnificently colored image...showcased to perfection. Love all the special details on this card.

Charlie sagde ...

TAK og i lige måde. Og også tak for de fine kort til OSH - SUPER! Hvor er det nogle skønne farver du har valgt til denne lille søde pige og hendes pakker. SKØNT kort. NYD de nattevagtfri aftener, og kender jeg dig ret bliver det natteroderi alligevel, bare med scrap og kort - for sådan er vi to jo =0)

Margit sagde ...

Hun er da sød... hvem mon hun har pakker med til ;o)
Igen, igen lækker farvevalg og -lægning.
Nyd friaftnerne.