onsdag, september 29, 2010

Et lille kuk så i ved jeg ikke er død....

Der er lidt langt mellem indlæggene for tiden. Jeg synes der er så mange andre ting jeg også skal og man kan jo ikke altid nå det hele.
Men jeg får da lavet lidt. Ikke mindst i Scrapsisters Scrapklub om torsdagen.
Kigger du forbi i morgen?

Jeg har et magnolia kort at vise i dag. Meget enkelt uden for meget pynt. Papiret er fra October Afternoon.



Og så er det snart noget tid siden Scrapsisters magasinet udkom.
Har du set det? Det har fået nyt og lækkert design.
Jeg lavede en artikel hvor du kan få et kig ind i mit scrapværelse. Du kan se den her!

Hav en rigtig god dag.
Jeg er ved at gøre mig klar til Convention, ihvertfald mentalt. I morgen står det på pakning!
Ses vi?

6 kommentarer:

Henriette sagde ...

Fint kort Sarah, jeg kan faktisk godt li' den lille matros-magnolia :)

Jeg glæder mig til at se dig på lørdag, til Convention.

HenrietteH sagde ...

Så skønt dit kort er med de dejligste æblekinder...

Håber da at vi ses på lørdag...

Charlie sagde ...

Hej du og JEPS vi ses - HELDIGVIS.
Tror desværre ikke jeg når forbi SS torsdag selvom det kunne være hyggeligt - jeg skal pakke til Convention - lægge ting på bloggen og søge job - så det er nok den dag.

Kristin sagde ...

For en herlig scrappeplass du har! Den likte jeg godt! :D

Flott kort du hadde laget også. :)

madamtridse sagde ...

Hvor er det kort bare sødt. Super flotte farver.
Ej et lækkert og overskueligt scrapværelse du har.:)
Håber du hvade et skønt convention.:)

lam sagde ...

Sikken et skønt kort og det var hyggeligt lige at sludre i går