fredag, september 10, 2010

Hold op hvor tiden suser derudaf...

Tiden går bare derudaf. Jeg tænkte egentlig at jeg næsten lige havde opdateret min blog, men jeg kan se at det er 5 dage siden sidst.

Men nu er jeg her igen.
Scrapsisters har vi startet Scrapsisters Scrapklub. Det er en online Scrapklub hvor vi mødes hver torsdag, for at scrappe, hygge og blive inspireret. Første gang var i går og det var rigtig skønt at sidde at scrappe derhjemme, men have nogle at sludre lidt med online undervejs.
Næste gang er på torsdag - håber vi ses!

Jeg havde lavet et lille oplæg til ugens Scrapklub, bl.a nogle billeder og ugens skitse fra Creative Scrappers, som laver de mest fantastiske skitser.

Hvidt Bazill - lyserødt papir fra Crate - grønt og sort papir fra Pink Paislee - Gult papir fra OA - Mist og journaling tag fra Maya Road - Blomster fra Prima - tape og brad fra Pink Paislee - Thickers fra American Crafts - Sommerfugle fra Jenny Bowlin - clips fra Tim Holtz - finér rundtakket sag fra Studio Calico - Rub-on fra 7Gypsies - bling fra Bazill

Hav en god weekend - Ses vi til Scrap'n'dream?

8 kommentarer:

nedergaard sagde ...

Så flot det er blevet i nogle dejlige farver..
hyggeligt med sådan en scrap aften, jeg kunne ikke deltage i går , men vil helt sikkert med en anden dag

Netti sagde ...

Nej vi ses ikke til Scrapn´dream..tuuud. Men jeg håber at du har en helt fantastisk dag.
Superlækkert layout du har lavet. Jeg er da helt vild med de der splat fra maya road mist. Det ser vildt godt ud.

Charlotte sagde ...

Ihhh hvor fint med de "pletter" af forskelligfarvet mist. Og et flot billede.
Hvor hyggeligt med torsdags-scrappe-online klub. :0)
God dag i Scrap N Dream - jeg kommer desværre ikke.

Charlotte sagde ...

Ihhh hvor fint med de "pletter" af forskelligfarvet mist. Og et flot billede.
Hvor hyggeligt med torsdags-scrappe-online klub. :0)
God dag i Scrap N Dream - jeg kommer desværre ikke.

Majse sagde ...

Hvor er jeg vild med det her LO. De farvede klatter/prikker har du selv lavet dem på det hvide papir? How? Maling og mist?

Henriette sagde ...

smukt layout Sarah! Jeg er vild med alle farverne og jeg er imponeret over at du har fået brugt den der finer-takkede sag!

Maria Krumbæk sagde ...

Mega lækkert LO og farver!
Det var hyggeligt at hilse på dig i går :)

Helle Sahl sagde ...

Super flot splat og farver. Virkelig lækkert. Når vi kommer ind i oktober er jeg SÅ KLAR til at komme med i klub om torsdagen.