onsdag, september 15, 2010

Scrap'n'dream...

Jeg fik som sagt lavet 2 LO's til Scrap'n'dream. Det synes jeg er meget godt på 12 timer :O).
Jeg lavede begge to til udfordringerne, jeg kan godt lide at have "en opgave" til at sætte mig i gang.

Det kommer lidt i omvendt rækkefølge:

Til opgave 2 skulle man bruge et citat. Jeg valgte "Hvis dagen er grå, så skal du selv give den farve". Derfor har jeg lavet et LO med mange forskellige farver og små billeder af os selv og hunden, fra vores have, fra rejser og ture vi har været på. Det er noget af det det giver mit liv farve:O).

Til opgave 1 skulle man bruge en skitse og have mindst 1 doily på sin side. Så jeg fik lavet min allerførste Doily.
Jeg var faldet over det nye prima papir hos Scrapfactory og havde lyst til at lave et shabby chic/Prima LO, men i mangel på babyer som kunne gå til blonderne og blomsterne blev det til små bjørneunger i stedet.
Hav en god dag.
Husk at der er Scrapsisters Scrapklub i morgen aften kl 20.

13 kommentarer:

10na sagde ...

Hvor er det nogle lækre lo`s og i 2helt forskellige stilarter, men du mestre dem begge så flot.
KH 10na

HenrietteH sagde ...

Super fede LO's - meget forskellige - men absolut lækre begge to..

Jeg har stadig min første doily tilgode, men det kommer jo nok en dag..

aka sagde ...

Hvor er de flotte - begge to. På hver sin måde. Og man ser jo tydeligt at du mester flere stilarter, for de er da meget forskellige. Virkelig lækre.

Raziel sagde ...

De er bare super flotte begge to!

Eva (Fister) sagde ...

Flotte layouts - og så forskellige.

Charlotte Ravn sagde ...

Super skønne layouts begge to. Hvor blev det bare fint med alle farverne!
Tak for super hyggeligt selskab ved bordet. Glæder mig til vi snart ses igen!

nedergaard sagde ...

To skønne LO'er. Vidt forskellige,
men utrolig flotte.
Opgave to synes jeg er en god løsning af opgaven

Margit sagde ...

De er bare SÅ flotte begge to... fed idé med de små firkanter der fortæller historier...
...og bjørneungerne så jeg jo IRL. De er ikke til at stå for.

Brit sagde ...

De er super fede begge dine LO - men min favorit er bjørnebrødrene...
Men begge fyldt med gode detaljer.

Engel sagde ...

Kære Sarah. Hvor er de begge gennemførte... og meget forskellige. Man bliver helt glad af at se på den første side... Din doily er rigtig flot... din punchede bort i begge sider er rigtig sød, og så er den fyldt med fine detaljer... !
Håber du får en dejlig weekend!
Knus
Engel..

madamtridse sagde ...

De LO's er bare så utrolig flotte og så forskellige.
Super opsætning af billeder og pynt i det første.
Det nederste er en fryd for øjet. Vild med den doily.:)Skønne billeder af bjørnebrødrene.:)
Tak for en rigtig hyggelig dag til scrap'n'dream.:)
Du må ha' en rigtig skøn uge.

Nicolaj sagde ...

De er utrolig flotte begge 2 og helt unikke. Keep up the good work!

Henriette sagde ...

Hvor er det to meget forskellige og flotte layout. Jeg kan "se" dig i begge layoutsne, og skønt at se du tog udfordringen op med en doily :-)