onsdag, oktober 13, 2010

Årets første julekort...

Jeg har fået lavet årets første julekort. Disse er lavet til en dagsudfordring i Scrapsisters Scrapfestival.
De komme i kassen til OSH kort. Jeg planlægger at få lavet en stak julekort torsdag og måske i weekenden. Har i hvert fald sat Maria stævne.... Julekortene skal jo være Charlie i hænde i uge 42 så det er om at komme i gang.


Stemplerne har jeg købt til Convention hos Scrapbook Fun, de er farvelagt med Promarkers. Papiret er fra Fancy Pants og det har jeg fået af søde Cecilie.


4 kommentarer:

Margit sagde ...

De er da søøøøøde... - stemplerne... og du er altså stadig vanvittig god til at farvelægge...
Og så kan jeg godt lide din enkle måde at sætte motiverne op på.. firkant på firkant nogle lækre detaljer og en tekstboks...
FEDT... (og så til OSH... jubiiii)

Maria Krumbæk sagde ...

De er så fine. det er nogle vildt søde stempler også.

Cecilie sagde ...

De her kort er simpelthen bare bedårende! Du har sådan en sikker hånd med kort, og de er altid fine. Jeg er sikker på, at dine kort bliver et hit i OSH-kasserne.

Marianne Brødbæk Møller sagde ...

De er rigtig søde, jeg ville da gerne være modtager af sådan et flot julekort :-)
Knus