tirsdag, oktober 12, 2010

LO fra Convention...

Så fik jeg endelig taget billeder af de LO jeg lavede til konkurrencerne på Convention.
Dette LO lavede jeg om lørdagen på Convention. Det var også det eneste jeg fik lavet ud over et kort. Men jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med det.


Dette LO havde jeg lavet hjemmefra.
Jeg fik en ide om at det skulle være lidt monokromatisk pga det turkise vand på billederne.
Det er lavet udfra en skitse hvor der var noget swirls i det ene hjørne - det blev til sommerfugle på snor hos mig. Mellemlægs servietten har Maria købt til mig i Budapest, synes det passede rigtig fint hertil.

Jeg vandt en 3. plads med dette LO, det er dejligt at der er andre der synes om det man har lavet. Men hold da op hvor var der bare mange fine bidrag til Konkurrencerne.

Hav en god dag.

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Meget smukke begge LO's og SÅ mange små finurlige detaljer jeg slet ikke kan blive træt at at finde og kigge på. =0)

aka sagde ...

Begge er meget smukke layouts. Og Venedig-lo'et er så fyldt med små spændende detaljer. Fuldt fortjent at dit lo også fik en palcering.

Men hatten af for dit efterårs-lo.
Meget smukt. Bare det at du fik det lavet derovre, burde udløse en præmie. Jeg fik ikke engang pakket ud !

Engel sagde ...

Kære Sarah. Begge sider er meget stemningsfylde og fulde af fine detaljer. Du er virkelig god til at tryllebinde én med dine detaljer! Flot valg til Venedig... og dine sommerfugle på snor passer fint... flot farvevalg på begge sider!
knus
Engel...

Benita sagde ...

Nej hvor sjovt! Jeg har lige liftet dig!!! Og jeg vidste det slet ikke. Og er du vild der er mange farver på mit layout. Tusind tak for den fantastiske inspiratione. Jeg er viiiiiiild med dette layout!

Måske kan jeg få det på bloggen i dag?

nedergaard sagde ...

Woww hvor de smukke... specielt Venedig LO'et er så fantastisk smuk og cool. Kan godt forstå at den fik en placering... lækre detaljer.Jeg kan rigtig godt li* white spice
Ha en god aften

Ann Cicilie sagde ...

Gosh, den øverste ble jeg helt forelsket i! Den falt meg i øynene som aldeles perfekt <3

Elsker fargene, detaljene, stemningen... Yum!