søndag, oktober 24, 2010

Scrapfestival...

Her kommer endnu et indlæg med et layout jeg har lavet til scrapfestivalen hos Scrapsisters.
Dette LO lavede jeg i torsdags da der var scrapklub ligeledes hos scrapsisters. Du kan jo kigge forbi på torsdag hvor der atter er scrapklub.

Opgaven lød på Hybridscrap. Dvs med brug af digitale elementer. Jeg har derfor printet en del af tingene ud fra computeren. bla. biletterne, frimærkerne, wordart, og de to hvide mærker med blå R. Papiret er fra Crate paper og noget jeg har fået i min månedspakke fra Studio Calico.



Hav en god dag.

9 kommentarer:

Anja sagde ...

Det er et rigtig lækkert layout!
Og så med billeder fra Venedig...DEN by er jeg SLET ikke færdig med ;-)
(har ellers været der 3 gange)

nedergaard sagde ...

Wowww hvor er det smukt... skønne detaljer. Lyder spændende med det der hybrid
Ha en god dag

10na sagde ...

Nøj, hvor er det bare et flot og anderledes Sarah LO, flot opsætning og mange fine detaljer.
KH 10na

aka sagde ...

Hvor er det flot og spændende. Så mange detaljer, man kan jo finde rigtig mange. Flot opsætning. Super.
Hav en dejlig uge.

HenrietteH sagde ...

Det er godt nok super lækkert, Sarah.. kan rigtig godt lide den lidt rå stil du har fået frem denne gang...

Heidi sagde ...

fedt lo og med en masse skønne detaljer :) Mine torsdage er desværre blevet noget optaget øv for ville da ellers være vildt hyggeligt

Maria Krumbæk sagde ...

Altså alle de andre har allerede sagt det jeg ville sige: super lækkert, råt, lækre detaljer - mega lækkert LO i det hele taget!

Netti sagde ...

Hvor er det virkelig flot lavet..wow jeg er vild med det :)

Margit sagde ...

WOW... fedt, anderledes, sejt... og med STRIBEVIS af detaljer...
Totalt lækkert LO.