tirsdag, oktober 26, 2010

Warmest Wishes...

Søde Tina har været en tur i Sverige og i Magnoliabutikken og købte nogle af de nye julestempler fra Magnolia med hjem til mig.
Så jeg har været i gang med at farvelægge og et enkelt kort er det også blevet til.

Jeg synes hende her "Sneaky Tilda" fra Magnolia er virkelig sød og jeg er så glad for at hun er kommet hjem til mig og bo:O)
farvelagt med Distress Ink. Papiret er fra Prima og blomster fra Papirloftet og Wild Orchid Craft. Tekststemplet er fra Hero Arts.

Hav en god dag.

7 kommentarer:

Christina C. sagde ...

OMG...this is beyond beautiful....it is a magnificent work of art!

10na sagde ...

Super sødt kort. Farverne er SÅ fine. Og Tilda er da bedårende. Hun måtte også gerne bo hjemme hos mig ;o)KH 10na

aka sagde ...

Ih, hvor er det et sødt kort.
Dejligt stempel, og så fint malet.

mette wad sagde ...

Så nuser et stempel, et rigtig flot sammesat kort.

Margit sagde ...

Nårrrhhhh... hvor er hun kær...
Og vildt smukt farvelagt...

lam sagde ...

som altid et super flot kort, som er perfekt farvelagt

Charlie sagde ...

Hun er da OVERNUTTET og kortet ligeså - det der symaskinefræs begynder altså at friste mig OVER EVNE.. =0) SES i weekenden.