torsdag, november 25, 2010

Så er der mindre end en måned til jul...

Ja tiden går... Jeg var med søsteren en lille tur til Berlin i sidste uge - og der fik jeg købt næsten alle julegaverne, gaver til decembers fødselsdage og kalendergaver til søsteren. Nu står det hele pænt pakket ind og jeg føler mig totalt overskudsagtig:O) (Ihvert fald på det punkt).

Her i november har Cecilie og jeg afholdt julekortcrop på Scrapsisters. En super hyggelig dag. Jeg havde lavet dette kort til en af opgaverne.

Stemplet er fra Magnolia, papiret fra BG. Blomster fra Prima og Wild Orchid Crafts.

Hav en god dag. Og pas på jer selv derude i snevejret.

13 kommentarer:

aka sagde ...

Meget, meget yndigt kort. Dejlige julefarver og sød Magnolia.

Hvaffor snevejr ? Her i Haderslev er der tørt, bart, gråt og trist - men koldt. Det er lidt surrealistisk at se TV avis og andre fotos af snestorme og fastkørte biler. Men vi slipper jo nok ikke i det lange løb !

jayne sagde ...

sødt sødt kort... og dejligt at mange af gaverne er på plads.. så der da det mindre i en travl måned..

dejlig torsdag aften til dig


jayne

Cecilie sagde ...

Ja, det var nemlig rigtig hyggeligt med julekortcrop! Og dit kort er skønt.

Jeg glæder mig til at se sne, når vi rammer DK i morgen aften.

Charlie sagde ...

Supernuttet kort. Perfekt ville det være, hvis vejene kunne blive ryddet og det der ligger på træer og i haver blev liggende. Så var der nemlig fint hvidt når vi ses i næste uge. =0)

Bertram sagde ...

Sødt julekort.

Raziel sagde ...

Skønt kort :) Og dejligt at ha gaveræset overstået ;)

Eva (Fister) sagde ...

Sødt sødt kort. Og bare det var mig, der havde gaveræsset overstået.

mette wad sagde ...

Rigtig sødt og dejlige julefarver..

Brit sagde ...

Super sød julekort du har lavet... Men jeg er også stor fan af dine kort :)

nedergaard sagde ...

Hvor er det flot og så smukt farvelagt. Skøn at julegaverne er over stået... det er mine også
Ha en god søndag

Meisolle sagde ...

total lækre dine kort :-) rigtig søde.
Mange snehilsner
Christina

Margit sagde ...

Hold da op... sikken et nuttet julekort!!
Og rigtige julafarver... MUMS!!
Ses snart

madamtridse sagde ...

Ej hvor er det julekort bare cute. Skønne farver og detaljer som altid.:)
Du må ha' en rigtig skøn uge.