onsdag, december 29, 2010

Top 10 - 2010...

Nu er året ved at gå på hæld og det er tid at gøre status over scrapåret 2010. Jeg fik ikke lavet helt så mange LO's i år, tilgengæld er jeg super tilfreds med de allerfleste af dem.

Så her er min top 10 i uprioriteret rækkefølge.

Et LO med Jacob og jeg. Jeg lavede det til Halloween crop hos Scrapfactory i oktober. Har svært ved papir med alt for meget glimmer og halløj, men er rigtig godt tilfreds med resultatet.

Dette LO lavede jeg til Convention i foråret. Det var så sjovt at lave og jeg synes det blev rigtig sejt med de revede kanter og syningerne.

Dette LO lavede jeg til en artikel hos Scrapsisters om redigerede billeder. Farverne i billedet er så fine og synes det fungerede godt med de mange forskellige slags mønsterpapir. (og Maria har fortalt mig at Dresden er stavet forkert og det er rettet på originalen!).

Nogen gange er det enkleste det sværeste at lave. Dette tog virkelig lang tid før jeg var tilfreds. Men er så glad for hvordan farverne på papir og billede passer sammen. Og så bogside-blomsterne.

Tape, tape, tape har jo været noget af et hit i år. Jeg har skrevet ordene ud på malertape vha printeren.
Jeg havde lyst til at lave noget monokromatisk-agtigt til en skitse til efterårets Convention. Har stadig lidt optur over hvor glad jeg blev for resultatet.
Dette er nok en af mine favoritter for året der gik. Elsker de varme farver og billederne som jeg har haft i gemmerne noget tid. Jeg lavede det på selve Convention i efteråret og det i sig selv er en bedrift.

Gik efter en maritim følelse i disse billeder oversvømmelsen her i Holbæk i 2009. Så derfor blev farverne Rød, Hvid og Blå.

Igen kan jeg godt lide de varme farver og at det egentlig er enkelt, men med mange mindre detaljer som binder det fint sammen.

Jeg har gennem året fået månedspakker fra Studio Calico, der har jeg været rigtig glad for selvom farverne ikke altid var 100 % mig. Dette er lavet ud fra en månedspakke i foråret tror jeg, men meget pastelagtige farver.
Kan så godt lide de fine billede med Jacob og hunden.
Det var så min top 10.
Hav en godt nytår.

15 kommentarer:

Gitte Grønfeldt sagde ...

Jeg kan godt forstå at du er tilfreds med årets top-ti - det er osse lutter fantastiske LO's og jeg tror da lige jeg skal have liftet en stribe af dem, for du har altså sådan en fed stil :-D

Netti sagde ...

Sikke fantastiske layouts du har lavet..jeg er ganske enkelt vild med dem alle sammen :)

Heidi sagde ...

Du kan være mere end tilfreds, du er bare så dygtig og en kilde til evig inspiration :)
Hav et dejligt nytår

Mervi sagde ...

Beautiful layouts, love how you leave room to the thoughts.
Happy new year;-))m

Charlotte Ravn sagde ...

Fantastisk layouts allesammen, du er bare så dygtig Sarah!
Rigtigt godt nytår, håber vi ses i det nye år!

Raziel sagde ...

Hvor er de bare flotte allesammen. Jeg er især vild med den med hestene :)

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er de bare skønne allesammen!! Jeg er vild med "Riesenrad" layoutet....husker det tydeligt fra convention :D)
Rigtig godt nytår til dig og dine ;)

nedergaard sagde ...

Super smukke allesammen... du har så flot en stil !!

Godt nytår til dig og din familie

madamtridse sagde ...

Wauow nogle skønne top 10 LO's du har valgt. Jeg er helt vild med Venedig LO'et.

Jeg vil også lige ønske dig og din familie et lykkebringende nytår

Lise-Lotte Busk sagde ...

hold nu op hvor er det god stil.. lækker top 10..

lam sagde ...

Sikken en skøn og inspirenden top 10.
Rigitg godt nytår til dig og din familie

alfie sagde ...

Unikke loer lavet i din fede stil.

Håber at du får et godt nytår.

Margit sagde ...

Kære Sarah
Rigtig godt nytår til dig og J.
Det er jo et spændende år I går i møde ;o)
Tak for masser af inspiration - både her på bloggen og IRL.
Vi ses i 2011...
Knus fra Margit

Mau sagde ...

Hvor er de bare fine alle sammen.
Skal jeg vælge en favorit må det blive den fra Venedi, den er bare så sød.

Benita sagde ...

Du har god grund til at være stolt af dine mange flotte layouts! Jeg er jo især vild med dit monocromatisk-agtige forsøg på skitsen til convention - og er ligeledes helt vildt glad for mit lift at dit super flotte layout. :)

Knus fra Benita