lørdag, januar 29, 2011

I dag er det...

... Maria og Sarahs fødselsdag.

Vi er blevet vækket til fødselsdagsmorgenbord af Jacob. Nu har vi været ude og handle til fødselsdag i morgen. Nu står den på træning og efterfølgende Wii Sing, hygge og middag og bio i aften. I morgen kommer så familien til fødselsdag.
Jeg har fået to af mine store ønsker i fødselsdagsgave. Et pulsur og en Nespresso Maskine. Hurra...

Men her er fødselsdagskortet til Maria...
Jeg har brugt et af de fine nye stempler fra Magnolia.



12 kommentarer:

Charlie sagde ...

NÆH måske får jeg lov til at være første blog-gratulant. HURRA og til lykke til jer begge to - hver for sig naturligvis - ellers var det jo 64 og det er der LANG tid til!!! KH - jeg synger lige lidt - og det kan du HELDIGVIS ikke høre.

Charlie sagde ...

Og i min iver for at gratulere glemte jeg helt at skrive at det er et superfint kort - fede bogstaver - men det er jo nok thickers???

Charlie sagde ...

OK og så er der dømt "blondineøjeblik" for jeg kom faktisk herind for at skrive at jeg har givet dig en blogaward. Du nøjes bare med at udgive de af mine indlæg her som du syns skal på bloggen (fnis)

10na sagde ...

Hjertelig tillykke til jer 2 tøzer. Dejligt når ens ønsker bliver opfyldt. Her i vestjylland har vi det skønneste vejr - tak for det ;o)Håber I får en hyggelig weekend og rigtig bliver fejret.
KH 10na

Signe Hegnet Hamann sagde ...

STORT tillykke med fødselsdagen :O)
Super sødt kort :O)

Jeg havde ellers lovet mig selv at jeg ikke ville købe flere Magnolia stempler, da jeg har så mange, jeg ikke har prøvet at bruge.
Men nu jeg ser hvad, du har lavet med de nye stempler, er jeg ikke så sikker på, jeg kan holde mit løfte ;O)

Fortsat god fødselsdag, håber den bliver rigtig dejlig :O)

~ Signe~

Brit sagde ...

KÆMPE STORT tillykke med fødselsdagen - til jer begge 2.
Håber du/I får en god dag med familie og venner....

alfie sagde ...

Tillykke til dig og din søster - et sødt kort du har lavet til hende - havde hun også lavet et til dig?

Christina C. sagde ...

What a darling card...love your magnificently colored Tilda and all the wonderful details!!!!

mette wad sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen til dig og din søster. Rigtig flot kort du har lavet til hende.

Benita sagde ...

It's alive!!!

Hej igen Sarah - og stort tillykke med fødselsdagen. Lækkert fødselsdagskort du har lavet til Maria. :)

Eva (Fister) sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen, håber I har haft en dejlig dag.

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen. Lækkert kort. Jeg kan huske dit kort til Maria da I blev 60. Hvor blev det lige af det imellem ; ) : ) ; )