fredag, februar 18, 2011

LO's som har forputtet sig...

Jeg har faktisk et par LO's som ikke har været på bloggen. Eller dvs det har de faktisk for det har været med på min top 10 for 2010. Men deres eget indlæg har det ikke fået.
Jeg tænkte jeg ville ligge dem op og så lige knytte et par ekstra ord til dem.

Jeg er virkelig glad for dette LO med Jacob og jeg. Jeg synes papiret fra MME er virkelig lækkert, men også svært at bruge med at det glimmer og halløj. Men jeg tænkte nu skulle jeg prøve at give den hele armen med blomster, bling og blonder.
Baggrundspapiret er fra MME, det øvrige papir fra Crate Paper. Blomster fra Prima, Wild Orchid Crafts og Scrapfactory. Blonder og bling fra Prima. Thickers fra AC og Rubon fra Melissa Frances.

Dette LO er lavet til en artikel på Scrapsisters om at bruge sine borderpunches på LO's. Jeg har brugt 4 forskellige punches. Kanten på papiret er flænset og sværtet med en sort dabber. Papiret er fra min månedspakke fra Studio Calico. Tape, dymo og knapper fra lageret. Den lille clips er en af mine favoritter på LO's og fra Tim Holtz.

Hav en god dag.

3 kommentarer:

Linda sagde ...

Det er et super skønt LO med dig og Jacob, dejligt papir men som du selv skriver...lidt svært at få brugt, dertil skal skrives, jeg syntes du har fundet en super løsning.
Det næste Lo er også lækkert, er vild med brugen af så mange forskellige punch.
Ha en dejlig fredag.

Knus Linda

alfie sagde ...

Lækre loer.

Helle Sahl sagde ...

Alle dine layout er bare lige i øjet. Meget meget inspirerende.

Rigtig god weeekend til dig.