onsdag, februar 16, 2011

Summende travlhed...

Jeg har lavet dette LO for noget tid siden. Tror det var til en udfordring på scrapsisters.
Der er meget sommer i dette LO, tror jeg trænger til at ligge vinteren bag mig.

Mange af materialerne er fra Studio Calico månedspakken. Bogstaverne er fra Doodlebug og Cosmo Cricket.
Og så er der knapper - tror efterhånden det er min nye signatur at jeg ikke kan lave et LO uden knapper.

Jeg har fri i dag - og hvis jeg ikke bliver overfaldet af vasketøj eller oprydningstrang så skal jeg scrappe lidt i dag.

Hav en god dag.

8 kommentarer:

Benita sagde ...

Lækkert farverigt layout Sarah. Jeg har faktisk godt lagt mærke til det med knapperne. Sjovt som man har noget med på alle sine layouts. :)

Sivsko sagde ...

Hvor er det dejligt at se på lidt sommer nu.
Super flot LO og knapper "thumbs up" ;o)
Krammer Heidi

Sivsko sagde ...

Jeg ved ikke lige hvad der skete...
Men det er mig der har slettet kommentar - den indsatte 5 ens ????
Krammer Heidi

Charlie sagde ...

Flot, festligt og farverigt - og JA vi vil have forår og tænke sommertanker - det er DET vi vil!!

Linn sagde ...

superlekker LO i fantastiske farver :) me like!! :)

Karina Beck sagde ...

Lækkert layout både i farver og billeder! Ja, det får også mig til at længes efter sommer.

Eva (Fister) sagde ...

Lækkert layout, nu længes jeg endnu mere efter sol og varme.

Helle Sahl sagde ...

Virkelig lækkert LO. Dejlige farver og skønne skønne detaljer.