søndag, marts 13, 2011

Convention...

Så er jeg hjemvendt fra en herlig Convention. Det var bare så hyggeligt og jeg har virkelig nydt at være afsted.
Jeg havde super selskab af de dejlige piger Henriette og Heidi samt smukke Eva og søster solstråle aka Maria som også underholdt mig på turen frem og tilbage.
Og så selvfølgelig alle de andre fantastiske damer som jeg fik hilst på og snakket med.

Jeg fik lavet hele 3 LO's som jeg faktisk alle 3 er godt tilfreds med. Det første kommer her. Det lavede jeg til en af udfordringerne og fik en 3. plads i konkurrencen.
Papiret er fra MME. Jeg elsker Woodgrain mønter... Stjernerne er chipboard fra Jenny Bowlin, bogstaverne Thickers fra AC og stickers fra BG. Blomster fra Prima og Brads fra BG.





Jeg har så heldig at vinde konkurencen hos Scrapbook Fun og vandt denne lækre pakke proppet med dejlige sager - blomster, papir, stempler, bånd, minialbum, bling og meget mere.
Hav en god dag.

11 kommentarer:

Charlie sagde ...

Ja tak for i går - du var jo en heldig kartoffel - men det er dig velundt. Dit BerlinLO var superflot - lækre detaljer overalt hver gang man kigger ser man noget nyt. =0) God søndag.

Linda sagde ...

Ja tak for igår, super skønt at hilse på dig igen:-)
Du er bare kanon heldig:-)))
Du vandt med dit LO, det er også bare super flot. Lækker pakke du vandt der er igen til nogle timers arbejde, rigtig god scrap søndag

Jean sagde ...

nøjj nogle lækre ting du har vundet!
og rigtig fedt LO med træbaggrund :)

Engel sagde ...

Kære Sarah.
super flot layout du har kreeret - og tillykke med den flotte placering :o) Skønne ting du fik shoppet - og dejligt at høre, at du havde nogle skønne dage. Glæder mig til at se hvad du får kreeret..!
Knus Engel...

lam sagde ...

Du er jo en heldig kartoffelog hold da fest dit berlin layout er fedt. Så mange detaljer at gå på opdagelse i

Jannet sagde ...

Holda op hvor et lækker layout, masser af skønne detaljer.
Tillykke med din gevinst.

Netti sagde ...

Sikke dog et superfedt layout du har lavet!!! wow...
Dejligt lige at hilse på dig til convention og tillykke med at du vandt den lækre pakke!!

Heidi sagde ...

Du er dygtig og MEGET heldig!!! Tak for et herligt selskab, bare vent på billederne ;)
Og tak for morgensangen :D Klem til dig og Maria.

Brit sagde ...

Tillykke med både det ene og det andet - din heldige kartoffel :)
Dit LO er bestemt en præmiering værdig - det er super fedt, med mange fede detaljer.

Katrine (Kat) sagde ...

Næste år vil jeg med ;) Det er bare et super sprødt layout du har fået lavet.. mega nice :D

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Jeg er helt vild med dit layout.