tirsdag, marts 15, 2011

Endnu et LO fra Convention...

For lidt tid siden købte jeg nogle fantastiske papirer fra Glitz. De er bare så lækre i farverne som er varme og lidt grungede.
Så da en af udfordringerne til Convention stod på gul og grøn dykkede jeg i bunken med Glitz papir.
Udfordringen var også at bruge mindst 4 billeder. Jeg er ikke særlig god til at lave LO's med flere billeder, så jeg tænkte jeg virkelig skulle udfordres og printede hele 9 små billeder til mit LO.


Se skønne Doilies er fra Scrapper.dk.

Jeg har sidst jeg var i Berlin købt det fineste lille dato stempel. Godt nok staver de af pommerens til dernede i Tyskland, men de fleste af månederne kan faktisk godt bruges.

En lille detalje...
Nu vil jeg se om jeg kan få pakket ud fra Convention. Måske få et lille billede af de indkøbte sager.
Hav en god dag.

5 kommentarer:

Brit sagde ...

Super LO du fik lavet til udfordringen...

Engel sagde ...

Kære Sarah.
Flot LO... fin opsætning, er vild med at du har flosset kanterne og revet indhak... det giver lige en ekstra dimention!
Knus Engel...

Eva (Fister) sagde ...

Lækre layouts du fik lavet på Convention, ikke mindst dette med hele 9 billeder.
Tusind tak for en rigtig hyggelig tur :o)

Jannet sagde ...

Rigtig fedt layout, flyld med flotte detaljer. Super med de mange flotte billeder.

Henriette sagde ...

Det her layout er bare så fabelagtigt lækkert! Elsker farverne, opsætningen og kageservietterne.