mandag, marts 21, 2011

Magnolia Ink...

Hejsa allesammen.
Se hvad der lå i min postkasse i dag. Det helt nye Magnolia INK, proppet med masser af super lækre kort og kreationer.
Jeg har set at Scrapfactory har fået blader hjem, se her!

Sammen med bladet fik jeg også noget af Magnolias eget papir i 6x6. Altså deres normale 12x12 skaleret ned til 6x6 - helt perfekt til at lave kort.

Jeg får ikke lavet så mange kort færdigt for tiden, men som du kan se har jeg en kæmpe bunke af farvelagte stempelmotiver på lager. Tror jeg skal sætte mig engang med det nye Magnolia INK og se om inspirationen ikke kommer over mig:O)

Hav en rigtig god dag alle sammen.

4 kommentarer:

Charlie sagde ...

Med nyt papir, nyt blad og SÅ flotte farvelagte motiver må der være en chance for at det lykkes for dig. =0) De er så lækre.

aka sagde ...

Hvis ikke det blad, de lækre papirer og alle de smukke stempler kan få dig i gang....ja, så ved jeg virkelig ikke, hvad der skal til. Så er der i hvert tilfælde noget helt galt.....LOL.
God arbejds/scrappelyst.

Heidi sagde ...

Nøjjj hvor har du mange og hvor er de flotte - du er kanon til at farvelægge dem og er ikke i tvivl om du får lavet nogle flotte kort med dem :)

Benita sagde ...

Jøsses da en masse farvelagte stempeltryk! De ser flotte ud og passer da perfekt i farverne til det nye papir. Kom du bare igang - og håber så at inspirationen kommer til dig når du sidder med det i hænderne.