tirsdag, marts 22, 2011

OSH kort...

Jeg havde faktisk allerede inden Convention lavet nogle kort til OSH. Desværre var jeg jo så fjollet at glemme dem da jeg skulle til Fyn. Men de må komme med til SAM i stedet.
Jeg går efter det helt enkle og synes faktisk det bliver ganske fint. Nogen gange skal der ikke så meget til.
Stemp.er fra Hero Arts, farvelagt med promarkers

Martha Stewart borderpunch, stempler fra Hero Arts og så lidt promarkers og bling.

Hero Arts stempler og distress ink.

Mus fra Whiff of Joy og tekst fra Hero Arts. Hjertet farvelagt med promarkers.
Hav en god dag.

10 kommentarer:

FruMaansen sagde ...

lækre kort! Du her ret i at nogle gange er simpelt bare helt perfekt.

aka sagde ...

Superflotte kort.
Ja, det enkle er nogen gange det flotteste. Og det kan også være en kunst at begrænse sig.

Ann Katrine sagde ...

super søde kort du har lavet

Anne sagde ...

Smukke enkle kort du har lavet, særligt dem med sommerfuglen er jeg vild med! :)

Cecilie sagde ...

Hvor er det nogle fede kort, Sarah! Super duper enkle men mere end almindeligt seje. Håber vi snakkes snart?

HenrietteH sagde ...

Hvor er det nogle dejlige kort...
- clean and simple...

Margit sagde ...

De er vel nok super fine... tankevækkende hvor enkelt og smukt det kan gøres...
De gør garanteret god gavn i ørkensandet... og når de når DK igen...

Charlie sagde ...

NÆH hvor er de sjove og fine. Dejligt at have noget til gode - der var jo MASSER af kort til Convention så nu bliver Fifty ikke arbejdsløs til SAM. Vi ses og tak for dit bidrag =0).

Mette sagde ...

Nårhhhh...hvor er den lille mus med hjertet kær ! Jeg må på "jagt" efter sådan et stempel. Helt perfekt til OSH kort ;-)

Kristin sagde ...

Disse her kortene var fantastisk nydelige! Falt pladask for alle sammen, jeg! ;)