onsdag, marts 09, 2011

Pencillines Sketch #228...

Nu nærmer weekenden og Convention sig. Jeg har endnu ikke fået lavet nogle af udfordringerne til Convention, men jeg har tilgengæld fået lavet et LO hvor jeg har brugt Pencillines sketch #228.

Jeg synes baggrundspapiret (det gule med blomsterne) fra Studio Calico er helt fantastisk. Jeg har virkelig haft lyst til at lave et LO med det. Så jeg blev helt glad da jeg fik disse billeder ind af døren fra fremkaldelse. Det øvrige papir er fra BG (Curio).





Og her er skitsen....

Ses vi i weekenden til Convention? Jeg glæder mig ihvertfald super meget til hygge og scrap!

10 kommentarer:

Heidi sagde ...

Lækkert lo i ja den gule er bare skøn - mange dejlige detaljer du har med, den lille fugl med bling er da skøn :)

Jep mon ikke vi ses i weekenden :)

Ifversen sagde ...

Wauw hvor er det flot! Så mange mange skønne detaljer som jeg snarest vil forsøge at stjæle groft :-D
Vildt flot!
Jeps jeg skal til Middelfart! Og jeg glææder mig!

alfie sagde ...

Så lækkert et lo med en masse inspirerende detaljer.

Charlie sagde ...

JA JA JA vi ses - glæder mig rigtig meget - og er totalt bagud med pakning og planlægning - men pyt med det. FLOT Berlin LO med skønne detaljer. Et LO - tænk hvis jeg en dag fik lavet sådan et igen - hm. Mon jeg kan huske hvordan man gør =0)

Eva (Fister) sagde ...

Suuuper fedt layout.
Og ja, du kan tro vi ses til convention ;)

Brit sagde ...

Hvor er det fantastisk dit LO.... Fyldt med mange fede detaljer...

Vi ses i Middelfart...

Engel sagde ...

Kære Sarah.
Super skønt Layout du har kreeret her. Den lidt rå kant omkring billederne gør den så spændende, sammen med alle dine skønne detaljer... Jeg syntes det er SÅ skøn en side, særligt din titel!
Jeg håber, at du får en dejlig weekend!
Knus Engel...

madamtridse sagde ...

Waouw et lækkert LO. Vild med farverne og opsætning af papir og detaljer. :)
Du må ha' en skøn convention weekend :)

Majer sagde ...

Fik helt lyst til at høre George Michael... han synger et eller andet med "Lets get outside"... :-)

Lækkert LO du har lavet :-)

Marolle sagde ...

det er bare SÅ flot det her layout. Så gennemført og lækre farver og detaljer.