torsdag, marts 24, 2011

Privat udfordring...

Til Convention havde Eva, Heidi, Henriette, Maria og jeg en lille udfordring hvor vi skulle købe for 50 kr materialer til et LO og så trække lod om hvem der skulle scrappe med hinandens materialer. Af alle de ting man får må man kun undlade at bruge en enkelt og man må gerne tilføje lidt selv. Der var en lille plus denne gang og det var at vi selv skulle være på billedet.
Jeg fik Marias Materialer som var lyserødt/lyseblåt Primapapir og forskelligt pynt. Rigtig fint, men meget anderledes end hvad jeg selv ville vælge.

Nå ja og så har man en time til at scrappe!
Sådan blev mit LO. Jeg er faktisk ganske godt tilfreds med det.

Hav en god dag.

7 kommentarer:

10na sagde ...

Det er da blevet rigtigt flot, vild med den måde båndet ligesom bare er "smidt" på helt tilfældigt, ved godt et det er nøje gennmetænkt. Og den diskrete splatter effekt er så fin.
KH 10na

aka sagde ...

Det var dog en sjov og rigtig god ide, at udfordre hinanden på den måde.
Men superflot layout, og så lavet på en time !!
Det ganske tilfældigt henslængte bånd er bare så fint, og dit foto er også bare så godt.
Jow, jow. Du kan godt være tilfreds.

Ifversen sagde ...

Det er bare så flot! En times arbejde og 50 kroner. Jeg kan klare de 50 kroner, men en time - aldrig!
Virkelig lækkert :) Og båndet ser rigtig godt ud.

Charlie sagde ...

Ja jeg WAUWer altså også - både over LO'et men allermest over det med 1 time. Det ville nok kun ske her i huset i ugen med de 4 torsdage!! =0) Og det henslængte bånd ville jeg alene kunne bruger lang tid på at få til at se tilfældigt nok ud. Sjov udfordring.

Heidi sagde ...

du kan også være uden ud tilfreds - det er hammer godt og skønt billede af dig :)

Katrine (Kat) sagde ...

Hvor er det bare blevet fedt ;) Det er altid godt at blive udfordret!

Margit sagde ...

Virkelig flot LO. Og så tilpas med detaljer, at fokus på det skønne billede stadig er intakt...
Og på 1 time!! (GISP)