tirsdag, marts 01, 2011

Så har jeg scrappet lidt igen...

Jeg er græsenke i disse dage da kæresten er på kursus i det fynske. Så jeg brugte aftenen igår på at få scrappet lidt. Endnu en gang har jeg kastet mig over en skitse fra Pencillines. De passer perfekt til mig som elsker at scrappe med kun et billede.

Jeg har brugt lidt forskelligt restepapir. Thickers, klisterbogstaver fra BG og OA. Knapper og andet halløj fra lageret.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om det. Synes nok det er lidt for rodet for min smag, men sådan blev det altså.

Jeg har haft første arbejdsdag på mit nye (gamle - jeg har været der før) arbejde. Og i aften står den på hygge og koncert så jeg sover nok godt i nat.

Hav en god dag alle sammen.

11 kommentarer:

Ifversen sagde ...

Måske er det rodet - men det er sørme noget lækkert rod :-)

HenrietteH sagde ...

Kan kun være enig ... det er det lækreste rod jeg længe har set...

aka sagde ...

Afsindigt flot rod. Det er bare så fint og i så glade farver, og mange små detaljer.
Og flot at få det ud af rester !

Karina Bunkenborg sagde ...

Det er da et super Lo. Man kan bruge lang tid på at kigge alle detaljerne igennem og budskabet eller ønsket kan ikke ramme mere plet. FORÅR FORÅR KOM NU SNART; VI HAR VENTET LÆNGE!!!
Der ligger en hilsen til dig på min blog (du har sikkert fået så mange men du får den altså alligevel) vh Renne

Charlotte sagde ...

Der kom jeg godt nok i forårshumør. Skønt med alle de farver og det fine billede. Lækre rester du har brugt og mange fine detaljer at kigge på. :0) Tak for farve-bomben! :0)

gry anita sagde ...

Nydelige farger.Liker alle de små detaljene,du har på loene dine.

Benita sagde ...

Rodet hmm ja, men bestemt ikke dårligt! Det ser godt ud med alle detaljerne og de små ting man liiiiige skal kigge lidt nærmere på. :)

Tracey sagde ...

Such a fun page - love the gorgeous mix of colours, lovely photo too - thanks for sharing xxx

Charlie sagde ...

SÅ ENIG i din tekst på det LO - og det kan KUN gå for langsomt. Kald det bare rodet - men det er friskt og smart og sjovt og smukt på en gang. Det er da meget godt i et enkelt LO!! Vi ses jo nok snart ikke ? =0)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Ditte sagde ...

Ja, jeg længes også...
Og du har da forstået at bruge ventetiden med at lave et meget flot layout.
Må sige du forstår at rode på den rigtig gode måde;)